26.03.2012

{RO} Voi ce top coat folositi?


Buna fetelor!

Astazi vreau sa va vorbesc despre top coat-uri. Stiti si voi ca rezistenta si aspectul unei manichiuri frumoase stau in alegerea unui top coat bun. De aceea, m-am gandit sa va arat ce top-coat-uri am incercat pana acum, sa va faceti o idee despre ele. Cine stie, poate aceasta postare va va indruma in cumpararea unui produs potrivit voua.

Acestea sunt top coat-urile mele, unele sunt deja terminate dar am pastrat sticlutele pentru poze:



In primul rand, eu astept de la un top coat sa: ofere rezistenta manichiurii, sa ofere luciu, sa uniformizeze culoarea daca e cazul.

1. RapiDry Top Coat de la OPI – eu il am in varianta mini, castigat la un concurs/ giveaway intr-un set de patru mini-oje. Nu m-a prea incantat acest top coat. Ofera luciu si rezistenta manichiurii dar trebuie sa te misti foarte foarte repede cand il aplici pentru ca se usuca mult prea repede. Mie de multe ori mi s-a uscat inainte sa-l termin de intins pe unghie astfel ca unghia respectiva a fost compromisa.


2. High Gloss Top Coat de la Bettina – si pe acesta l-am castigat la un giveaway. Acest top coat l-am terminat, dupa cum puteti vedea in poza, si l-am adorat pur si simplu. Imi pare foarte rau ca nu l-am gasit pe la noi, nici macar de cumparat on-line de pe un site romanesc. Acest top coat ofera o rezistenta manichiurii de aprox. 6 zile, ii da un luciu superb, puternic (dupa cum ii spune si numele) iar manichiura arata proaspat facuta in fiecare zi. Dezavantajul, daca poate fi numit asa, este ca nu e cu uscare rapida. Pe mine nu m-a deranjat acest lucru pentru ca folosesc un spray cu uscare rapida.


3. No-Chip Top Coat de la China Glaze – tot castigat si acesta la un concurs. Dar, din fericire, China Glaze se gaseste si pe la noi, pretul fiind mai mare decat al ojelor/ top coat-urile cu care suntem obisnuite. Este un produs foarte bun, facea ca manichiura mea sa reziste cate 6 zile. Ca un minus, nu oferea un luciu foarte puternic.


4. Dry Fast Top Coat de la Seche Vite -  primit, de asemenea, in urma unui giveaway/ concurs. Este, pana acum, cel mai bun top coat pe care l-am avut. Stiu ca este destul de controversat prin blogosfera internationala, dar eu l-am adorat. Rezistenta de 6-7 zile, luciu foarte frumos, uscare foarte rapida. Dar, spre deosebire de cel de la OPI mentionat mai sus, acest top coat apucam sa-l aplic pe unghie inainte sa inceapa sa se usuce. Dupa aceea, in 5-10 minute manichiura mea era uscata.


5. Lasting Finish de la Rimmel -  un top coat cumparat de la noi, nu mai stiu exact pretul, dar a fost sub 10 lei. Nu sunt multumita de el, peste oja alba sau incolora se vede nuanta aceea galbuie care se poate observa si in sticluta. De asemenea, a doua zi suprafata unghiilor arata cumva zgariata, nu-si pastreaza luciul pana la indepartarea ojei. Ca si rezistenta, pe mine ma tine cam 4 zile.


6. Mega Shine Top Coat de la Golden Rose – l-am cumparat dintr-un magazin de oje, a costat cam 11 lei. Acest top coat nu-mi satisface asteptarile. Are luciu foarte frumos dar manichiura nu ramane intacta mai mult de 2-3 zile.


7. Quick Dry Extra Shine de la Flormar – am cumparat acest top coat cu aprox. 13 lei, daca bine tin minte. Il ador, este perfect din punctul meu de vedere si il consider asemanator cu cel de la Seche Vite. Luciu puternic, rezistenta cam 6 zile, uscare rapida. Ce-mi pot dori mai mult?


8. Lycra Pro Professional Finish Top Coat de la Rimmel – acesta este, cred, primul top coat cumparat de mine dupa ce am auzit ca exista un astfel de produs. Costa cam 15 lei si este unul dintre cele mai bune incercate, dupa cel de la Seche Vite. De fapt, singura diferenta intre acestea doua este ca top coat-ul de la Rimmel nu este cu uscare rapida. Momentam nu il am in colectie, dar am sa revin si cu poza pentru el.


Cam atat despre top coat-urile mele. Daca aveti intrebari sau sfaturi, le primesc cu mare drag.

Disclaimer: Aceste produse fac parte din colectia mea, castigate sau cumparate, dar nu primite pentru testare.


O zi frumoasa!



48 de comentarii:

  1. de unde pot lua si eu seche vite?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @867d39d4140ccf0e95da9c09053e8aaf Eu l-am primit din-afara, dar la o cautare pe google am dar peste site-ul asta: 
    http://beauty-store.ro/index.php?main_page=product_info&products_id=753&zenid=43cdb04e73c6e4aaa4a35a77e8f1cff4 

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand astept postarea :D hmm m-ai facut sa imi doresc seche vite si flormar :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Super util articolul si eu vreau sa incerc cateva din lista ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. De la Sallu Hansen nu ai incercat nimic? Sunt bune! Mi-am luat si eu Seche Vite si nu regret,sunt super incantata de el si il recomand cu maredrag!

    RăspundețiȘtergere
  6.  De aici l-am cumparat si eu:) si costa 38 lei, daca nu gresesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Preferatul meu este cel de la Opi desi am observat ca se cojeste daca nu il aplic cu grija...Imi place foarte mult si cel de la Flormar, dar si Lady's care e unul dintre cele mai bune...

    Cele de la Golden Rose parca sunt dizolvate in apa, asa de slabe sunt...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu folosesc Base and Top cu keratina de la L'oreal :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu folosesc si ca baza si ca top coat 4in1 de la Flormar (este un lac cu o tenta de mov.. Folosit ca  baza imi intareste unghiile si am observat ca nu se mai rup asa de des iar ca top coat da un luciu foarte frumos (ca de gel). 
    Urmatorul pe lista cred ca e Quick Dry de la Flormar. 

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte util articol, multumim! Eram curioasa macar de o poza de pe net a celui de la Rimmel ultimul, ca nu sunt 100% sigura daca e acelasi pe care il am si eu sau mai exista altul. 

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am Seche si sunt f. multumita. Cand ajung pe la vreun stand, probabil ca o sa-l iau si pe cel Flormar, sa fie acolo de rezerva :).
    Mi s-a parut foarte utila postarea, poate faci una similara cu baze ....

    RăspundețiȘtergere
  12. deci tre sa il caut pe cel flormar :)
    eu folosesc 3in1 de la kallos, gel look de la essence si silky base&top coat de la miss sporty....foarte multumita de toate

    RăspundețiȘtergere
  13. maria maria  Ma bucur ca ti-a placut :)
    Multumesc pentru sugestie :)

    RăspundețiȘtergere
  14.  Silvia  Din pacate nu am gasit pe internet o poza identica cu cel pe care l-am avut eu. Am sa incarc o poza mai veche cu al meu, doar ca nu am avut acces la acele poze la momentul postarii.

    RăspundețiȘtergere
  15.  @132243fad749dea0b9a7165ba425ba04  Multumesc pentru sugestia cu top coat-ul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  16.  AdelinaRadu  Suna tare interesanta denumirea. Cam ce pret are?

    RăspundețiȘtergere
  17.  Miu Miu  Deci nu sunt singura nemultumita de cel de la Golden Rose...

    RăspundețiȘtergere
  18.  Catallina  Nu am incercat inca de la Sally Hansen, multumesc pentru sugestie :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ioana Dumitrache  Ma bucur ca ti-am fost de ajutor :*

    RăspundețiȘtergere
  20. allesandra   Imi cer scuze ca am intarziat cu ea, dar am o perioada foarte aglomerata.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  21.   Multumesc mult pentru sugestie :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Stai linistita :* Doar ca imi pare rau ca nu postezi mai des :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu am dat pe el 7 euro, cred ca e pana in 20 de lei.

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna. Dupa mai multe incercari (cele mai multe esuate) m-am oprit la un produs Moyra: Top Coat (fast dry). In sticla are o tenta de roz care ulterior nu se vede pe unghie. Imi place pentru ca intr-adevar se usuca foarte repede.

    RăspundețiȘtergere
  25.  @13d6942a1c0d922b4f140651f094046e Multumesc de sugestie, am sa-l caut si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  26. O sa-mi iau si eu Flormar,este cel mai usor de gasit la noi si chiar eram in cautare de un top coat decent. In cazul meu...sare oja in 2,3 zile si chiar nu am timp sa le fac de 2 ori pe saptamana. Ma bucur ca ai facut aceasta postare.
    Pupiiici!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  27.  Alexandra Ma bucur sa-ti fiu de ajutor :)
    Da, nici eu nu prea am timp sa fac manichiura mai des de o data pe sapt...

    RăspundețiȘtergere
  28. Tudorache Gabriela1 aprilie 2012 la 12:21

    Buna ziua,
     
    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook  despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava  . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .
     
    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/.  Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
     
    dumitru_gabriela31@yahoo.com
     
     

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc pentru postare! Trebuie sa ma duc sa-l caut si eu pe cel de la Flormar :D

    RăspundețiȘtergere
  30. @Lady Butterfly Ma bucur ca ti-am fost de ajutor :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu am tot de la Flormar dar alta varianta Supershine.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Ela_s_thoughts Trebuie sa-l incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  33. imi plac fooarte mult ojele de la china glaze dar nu am vauzt in romania , nici macar in magazine gen sephora , unde pot gasii si cam ce pret are?

    RăspundețiȘtergere
  34. Uka Ukutsa Iti poti cumpara de aici: 
    http://beautyinthebottle.weebly.com/index.html 
    Multe fete din blogosfera romaneasca au cumparat de la ea si au fost foarte multumite.

    RăspundețiȘtergere
  35. super util, mi l-am notat pe cel de la flormar, multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  36. Ma bucur ca am putut fi de ajutor :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna.. am si eu o intrebare, si anume: de unde pot cumpara acel Quick Dry Extra Shine de la Flormar? se gaseste in magazinele noastre?

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna!
    Da, se gaseste in magazinele noastre de oje si cosmetice. Eu l-am luat dintr-un astfel de magazin, din cartierul in care locuiesc. De asemenea, daca ai un stand Flormar in oras, sigur gasesti acolo.

    RăspundețiȘtergere
  39. si mie mi-ar placea top coatul de la seche vite <3

    RăspundețiȘtergere
  40. E cel mai bun top coat pe care l-am avut!

    RăspundețiȘtergere
  41. Merci de articol, foarte util, am notat Flormar. Am vazut ca fetele in comentarii ti-au recomandat top coat-urile de la essence. Pastreaza-ti banii. Eu am quick dry, se crapa pe unghii in aprox 2-3 zile, nu are luciu si nu e deloc quick dry. Doar pentru articolul asta ti-ai mai castigat un follower. BR

    RăspundețiȘtergere
  42. Ah, tocmai acum doua zile mi-am luat top-coatul de care zici de la essence si abia asteptam sa-l incerc...

    RăspundețiȘtergere
  43. Poate ai tu mai mult noroc, dar mie nu imi mai trebuie essence. Cel putin ojele sunt dezastru.

    RăspundețiȘtergere