02.12.2011

{RO} Rutina mea de ingrijire a unghiilor

Buna fetelor!

In ultimul timp am tot primit cereri de la voi de a va arata rutina mea de ingrijire a unghiilor.
Astfel, m-am hotarat  sa fac o postare despre aceasta procedura, pe care eu o fac cam de doua ori pe saptamana.

Acestea sunt produsele pe care le folosesc de obicei:


Primul pas in rutina de ingrijire a unghiilor il reprezinta indepartarea ojei. De obicei folosesc si recomand dizolvantul fara acetona, pentru ca nu usuca si nu ataca unghiile. Insa de aceasta data l-am folosit pe cel de la Byphasse, care contine acetona, dar este foarte bun, unghiile nu raman uscate si deshidratate dupa el. Unde mai pui ca raportul calitate-pret este excelent.

Dupa stergerea ojei spal mainile in apa calda fara sa ma grabesc, astfel inmoi cuticulele si le pregatesc pentru curatare. Aplic un gel pentru indepartarea cuticulelor si il las sa actioneze cam 3-4 minute. Momentan il am pe cel de la Coral, de care sunt foarte multumita. Curata foarte bine cuticula moarta, parca o topeste in cele 3-4 minute cat las sa-si faca efectul. Apoi doar imping putin cuticula inspre deget si indepartez pielea moarta. Dupa aceasta procedura spal din nou mainile pentru a indeparta surplusul de gel de curatare a cuticulelor si trec la pilirea unghiilor.







Eu folosesc o pila de carton sau de sticla, niciodata pila mecanica deoarece ataca unghiile, provocand exfolierea lor. Pila pe care o vedeti in poza este una ieftina, a costat vreo 7 lei, si o folosesc deja de vreun an. Are o parte mai rugoasa si una mai fina. Intai pilesc cu partea mai rugoasa pentru a scurta unghia si pentru a-i reface forma, apoi finalizez cu partea mai fina. Pentru a face forma patrata a unghiei este necesar sa pilim perpendicular pe unghie, asa cum vedeti in poza de mai jos. Pilirea se face doar intr-o directie, nu in ambele! Pentru a pili marginile unghiilor, dam cu pila, tot intr-o singura directie, paralel cu partea laterala a unghiei. Din cand in cand folosesc si o pila cu patru fete, cu care pilesc si dau luciu suprafetei unghiei.


Dupa pilire spalam din nou mainile pentru a indeparta praful creat. In acest moment eu aplic lotiunea tratament de la Farmec, careia i-am facut un review aici, iar dupa ce intra in unghie aplic o crema de maini.





Dupa ce crema de maini a intrat in piele iau o discheta demachianta imbibata in spirt si sterg suprafata unghiilor, degresandu-le, fiind acum pregatite pentru base coat si oja.



Sper ca pasii mei in ingrijirea unghiilor sa va fie de ajutor.

Voi ce rutina de ingrijire urmati?



35 de comentarii:

  1. :* pup camy, eu știam rutina asta a ta dar un pic diferită :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Almi Ei, mai schimba omul pe parcurs :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu fac cam la fel...unghiile tale arata tare bine:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar sunt curioasa de gelul pentru indepartarea
    cuticulelor Coral. De unde l-ai luat? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mad@ Face treaba foarte buna si este foarte ieftin :)L-am luat cu vreo 6-7 ron de la un magazin de cartier cu oje si farduri

    RăspundețiȘtergere
  6. @41ad36789695bd4766841b06cd0db7dc Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. The Girlie Blogger4 decembrie 2011 la 13:12

    Good job! Your nails look so pretty.
    http://www.thegirlieblog.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Abia ti-am descoperit blogul si imi place f. mult!


    off topic: ai un blog award de la mn : http://light-blonde.blogspot.com/2011/12/versatile-blog-award.html.  

    RăspundețiȘtergere
  9. @f2c142410f429430509b5ab0235dd827 Thank you!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos blogul si util:)!Chiar cautam o lotiune pt indepartarea cuticulelor si nu stiam ce sa aleg,dar acum m-am convins.Si eu sunt din Cluj,cam pe unde as putea sa il gasesc.
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Costache Lavinia-Monica4 decembrie 2011 la 20:34

    Datorita tie o sa-mi iau si eu pila de carton:D:) hi hi:) 

    RăspundețiȘtergere
  12. @2d8cc5ae7dee5345c7c15555279e265a Multumesc mult pentru apreciere :*
    Eu mi-am luat gelul, dar si alte produse pentru unghii din Piata Marasti. Sunt vreo 2-3 magazine foarte bine aprovizionate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Costache Lavinia-Monica Asa sa faci :) Cea metalica distruge rau unghiile.

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte utila postarea. Eu foloseam pila de carton dar acum mi-am luat una din sticla, mi se pare mai buna decat cea pe care am avut-o inainte. Imi plac unghiile tale patrate, mie nu-mi ies asa frumos, cred ca trebuie sa ma mai antrenez :)

    RăspundețiȘtergere
  15. maria maria Ma bucur ca postraea mea te-a ajutat :)
    In legatura cu forma patrata a unghiilor, secretul e sa pilesti cum am spus, perpendicular pe unghie, si paralel pe margini. apoi ating o data colturile si gata ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Arata foarte frumos si bine ingrijite unghiutele tale, cred ca am sa-ti "fur" si eu cateva secrete. Asa patrate imi ies rareori, cred ca mi-e mila mie sa le pilesc cum trebuie. Cu prima ocazie, cred ca imi cumpar si eu acel gel pt cuticule. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Georgiana Ma bucur ca iti sunt de ajutor :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Asa o rutina de-asta as vrea si eu. numai sa fie cine sa mi-o faca :)  ca eu....doar le dau seara si dimineata cu o lotiune homemade si gata.

    RăspundețiȘtergere
  19. sakura_story Tot e ceva, macar le hidratezi :)

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu sunt din Cluj si imi iau chestiile de unghii tot din Piata Marasti.De pe culoarul cu flori, nu? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Da, da, de pe culoarul cu flori :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Intotdeauna am admirat forma unghiilor tale, arata asa bine!!:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Si mie imi place foarte mult forma unghiilor tale!;:X
    Caut si eu un gel pentru indepartarea cuticulelor,sti ceva bun in comert?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. am inceput si eu sa le ingrijesc singurica...timid..asa...incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  25. @6bb70c3e6a9957e90c108dceaca53e46 Multumesc :)
    Eu sunt foarte multumita de cel de la Coral, care apare in pozele e mai sus. Mi-a placut si Goodbye Cuticles, de la Flormar.

    RăspundețiȘtergere
  26. Carmen O Foarte bine :) O sa fie din ce in ce mai bine de fiecare data ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. Salvez postarea asta :)) trebuie neaparat sa nu-mi mai tai cuticulele... puup!:*

    RăspundețiȘtergere
  28. SpecialKoko O sa vezi ce bine arata netaiate dupa un timp ;)

    RăspundețiȘtergere
  29. imi plac foarte mult unghiile tale, si sunt foarte sanatoase.
    de unde ti-ai luat gelul pentru cuticule?

    RăspundețiȘtergere
  30. Multumesc mult Florentina :)
    Gelul pentru cuticule l-am cumparat de la un magazin cu oje si cosmetice, din cartier.

    RăspundețiȘtergere
  31. pacat, dar ce poti sa-mi recomanzi pt exfoliere?
    am incercat si cu ulei de masline si tratamentul de la farmec si vit A uleioasa dar degeaba...acum mi-am luat o crema de la un plafar, sa vad ce poate. :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Am mai avut ceva gel de cuticule de la Flormar, am fost multumita de el.Mie imi place si uleiul de masline, dar el nu topeste/ exfoliaza ci inmoaie foarte bine cuticula.

    RăspundețiȘtergere
  33. nu la cuticule ma referea, ci la exfoliere, exfolierea unghiei, am mari probleme in privinta asta.

    RăspundețiȘtergere