05.02.2011

Review - Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vit. B5 - Farmec


 Ce spun ei: O lotiune ideala pentru revitalizarea unghiilor terne, fara viata, casante sau care se exfoliaza. Prin continutul bogat in Vitamina B5, lotiunea revitalizeaza si intareste unghiile. Aplica pe suprafata unghiei, avand grija sa protejezi cuticulele cu ulei. Primavara si toamna ar fi bine sa aplici aceasta lotiune tratament mai intensiv, pentru a pregati unghiile pentru schimbarile specifice de sezon.

Parerea mea: Este un produs foarte bun! Cu ceva timp in urma aveam niste unghii groaznice. Se exfoliau intruna si se rupeau mereu astfel ca mereu le aveam scurte. Cand m-am hotarat sa fac tutoriale de manichiura si sa le postez pe youtube am zis ca trebuie sa fac ceva cu ele pentru ca nu pot posta mereu numai unghii scurte. In plus, aveam si idei de manichiura pentru unghii lungi si nu aveam obiectul muncii.
Lotiunea are consistenta apei si un miros puternic. Se aplica la fel ca si lacul de unghii, modul de prezentare fiind o sticluta cu pensula, exact ca si cele de oje. Aplicata pe unghii are aspect umed si intra repejor in unghie, se usuca. Apoi se poate trece la ojatul unghiilor. Conform etichetei, ceea ce am respectat si eu, lotiunea se aplica zilnic pe parcursul a 7 zile, deci in acest interval nu purtati oja. Eu ma faceam de cate 5-7 ori pe zi in acea saptamana, purtam sticluta cu mine peste tot. Dupa cele 7 zile am inceput sa ma dau cu oja si sa folosesc tratamentul doar cand imi dau jos oja, inainte sa aplic alta.
Atentie mare la cuticule, mai ales daca aveti obiceiul sa le taiati! Lotiunea ustura foarte tare daca le atinge, este bine, deci, sa le dati cu putina crema sau ulei inainte sa aplicati lotiunea.
  
L-as mai cumpara? Da. De fapt, am mai cumparat deja cateva sticlute de cand am luat-o pe prima.



 

15 comentarii:

  1. Am avut si eu un produs asemanator de la Farmec,daor ca eu il foloseam ca un base coat normal,asa ca nu a avut niciun efect :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult de review :)
    Am si eu lotiunea asta, dar n-am facut niciodata tratament cum ai facut tu, am folosit-o sporadic. Acum ca mi-am killarit definitiv unghiile, o sa incep tratamentul, ca de la o vreme parca nici nu mai sunt unghiile mele, se exfoliaza si se rup colturile ce n-am patit in viata mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am lotiunea si functioneaza de minune.
    Sunt sigura ca review-ul va folosi fetelor care nu stiu despre ce e vorba! Bravo! :)

    P.S.: I added you to my blogroll :D

    RăspundețiȘtergere
  4. și eu iubesc loțiunea asta. Mi-a salvat unghiile! Și de vreo două săptămâni plănuiesc să postez ceva pentru întărirea unghiilor:))

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu il am, si tot asa ca tine eram, aveam unghiile varza se exfoliau tot timpul, nu reusisem deloc sa le las sa creasca, si de atunci nu mai am probl. e produsul miracol. il recomand mereu tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu ador tratamentul asta!
    de cand il am ma bucur si eu de unghii mai marisoare:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu ador lotiunea asta! Uite acum daca nu am mai folosit-o am niste unghii super moi...
    Te pup si un weekend cat mai placut sau ce a mai ramas din el!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca si voi sunteti multumite de lotiune fetelor! :)
    Tot el m-a ajutat si pe mine sa am unghii lungi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. dap e foarte buna!! o am si eu, si ce e minunat la acest tratamen e faptul ca iti schimba definitiv unghiile, chiar daca nu am mai folosito de o luna, unghiile mele nu se mai exfoliaza! E si ieftina undeva la 6 lei, si se gaseste sigur in farmaciile Sensi bLue, dar acum am vazut ca a apartut si in comert..unde sunt oje. Merita incercata!

    RăspundețiȘtergere
  10. am sa o folosesc si eu , chiar nu stiam de dansa

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut. Am si eu o intrebare pentru voi,dar mai intai sa povestesc. Deci. Am niste unghii foarte casante,care se agata si se rup de cand ma stiu.Sincer nici nu am avut cine stie ce timp sa ma ocup de ele,si acum cateva zile am vazut articolul asta si m-am gandit sa ma pun pe treaba.So.. am fost pe la vreo 5 farmacii si nu am gasit nici urma de lotiunea asta .. in schimb,una din cucuoane m-a sfatuit sa imi iau Moraz -un ulei care protejeaza si Ecrinal -un lac care cica fortifica unghia.
    Deeeci m-am bagat in seama ca sa va intreb daca a mai folosit cineva asa ceva,si daca exista vreun fel de rezultat vizibil.

    RăspundețiȘtergere
  12. salut!si eu am folosit-o in urma cu ceva timp si intr-adevar e folositoare iar pretul e accesibil.daca ai rani putin te pisca dar baba sufera la frumusete

    RăspundețiȘtergere
  13. Evelyn, nu am auzit de produsele mentionate de tine, deci nu stiu sa zic daca sunt bune sau nu. Dar lotiunea asta ar trebui s-o gasesti si pe la magazinele de oje, nu doar la farmacii. Incearca si sa le tii in ulei de masline caldut, ajuta foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si ai idee in cam cat timp se vad rezultate? Ca de vreo saptamana le tot uleiesc si sunt la fel de exfoliate..

    RăspundețiȘtergere
  15. @Evelyn dureaza putin mai mult, mai aplica :)

    RăspundețiȘtergere