29.11.2009

Penguin on my nails



 

 

 

 


14 comentarii:

  1. So sweet penguin! And so fine nail art, freehand painted I suppose? Great job!

    RăspundețiȘtergere
  2. aww, the penguin looks so adorable (:

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you very much girls!!
    Yes, Amabile, it's handpainted :) You can see the tutorial on youtube.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adorable manicure. I also love your Pooh for Christmas and the snow floating down.

    RăspundețiȘtergere
  5. da Kitzi, e tot oja-pasta, de la migi nail art.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta este un blog pe sufletu meu...macar sa privesc!
    Intotdeauna am fost obsedata ca unghiile mele sa fie mereu curatate si aranjate...
    Din pacate....nu-i deloc asa!!!
    Prin natura meseriei mele...doar in concediu voi putea avea o manichiura acceptabila!
    Anyway...ma bucur ca te-am decsoperit!
    Ganduri bune din California!Si felicitari...esti foarte talentata!

    RăspundețiȘtergere
  7. tartoras multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase!!
    Multi pupici! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragut e!Ce frumos ar fi pentru petrecerea de Craciun.  Eu deja ma gandesc la sarbatorile de iarna...Cea mai frumoasa perioada din an. Te pup Camy!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. @6bb70c3e6a9957e90c108dceaca53e46 Multumesc mult! :*Craciunul e si sarbatoarea mea preferata :)

    RăspundețiȘtergere