28.12.2011

My Christmas manicure

Buna fetelor!

Vreau sa va arat manichiura pe care am avut-o de Craciun. Nu am avut mult timp la dispozitie asa ca am optat pentru un model simplu, usor si rapid de realizat. L-am tot vazut luna aceasta atat pe youtube cat si pe bloguri astfel ca nu am facut un tutorial tot din cauza lipsei de timp.

Este vorba despre haina lui Mos Craciun, pe care eu am ales sa o fac pe degetul inelar.
Mie mi s-a parut foarte simpatic si a fost foarte apreciat de cei din jur.

Va doresc o zi superba!

_____________________________________________
Hello girls!

I want to show you the manicure I had for Christmas this year. I didn't have too much time to make my nails for Christmas so I chose a simple, easy and fast to do nail design. I saw this design on many youtube channels and blogs this month and I didn't make a tutorial also because of the lack of time.
My mani presents you the outfit of Santa Claus, which I chose to make only on the ring finger.
I thought it came out very pretty and those around me liked it too.

Have a lovely day!






28 de comentarii:

  1. Very cute. Way to give a nod to old Saint. Nick.

    http://www.thegirlieblog.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba manichiura!!! An nou fericit iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar, am vazut modelul asta si la alte fete, dar la tine imi place mult cum ti-a iesit. Un An Nou asa cum iti doresti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragute sunt :X Am vrut sa-mi fac si eu ceva, dar m-a luat lenea si n-am mai avut chef :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Genial!  Ador modelul asta! Este foarte draglas!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Missrux Multumesc mult! :*
    Eu as fi vrut sa fac ceva mai elaborat dar nu am mai apucat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Angi Ghita Multumesc! :* Un an nou fericit si plin de impliniri si pentru tine :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @5a883cb112416914e0a2d86f9cc3a428 Multumesc! :*
    Un an nou fericit si pentru tine :*

    RăspundețiȘtergere
  9. This is soooo cool and original, love it!:x

    RăspundețiȘtergere
  10. SpecialKoko Multumesc mult! :*
    Nu sunt chiar originale, ca modelul a mai fost facut de multe fete in aceasta perioada, dar arata tare dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hi hi, burtica lui Mos Craciun!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumi sunt! Imi plac! Pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. @c2bbfda66553e3c4a373b611dc68ca97  Multumesc mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Florentina Capatina3 ianuarie 2012 la 09:35

    La multi ani!
    Sunt foarte frumoase unghiutele tale:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Florentina Capatina Multumesc mult :*La multi ani si tie!

    RăspundețiȘtergere
  16. Girlswannahavefunx4 ianuarie 2012 la 19:28

    La multi ani!
    un model cu adevarat dragut:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Girlswannahavefunx Multumesc mult :*
    La multi ani si tie!

    RăspundețiȘtergere