17.12.2011

{RO} Haul ELF


Buna fetelor!

Recent am facut o comanda la ELF, in zilele in care au avut reducere de 20%. Aveam cateva produse pe wishlist astfel ca am profitat si le-am luat.

Acestea sunt:


 * Primerul de ochi – inca nu l-am desfacut pentru ca mai am unul inceput si astept sa-l termin

                                                    

       * Pudra HD – am citit numai de bine despre ea si imi place foarte mult



   *   Kit-ul pentru sprancene in nuanta Dark – pentru ca sunt bruneta


      * Bronzer din gama Studio – Cool Bronzer


      * Pensula pentru blending Essential


   * Cadou – un mini-gel antibacterian



Urmeaza si review-uri la unele din ele in curand.
Sa-mi spuneti, va rog, despre care dintre aceste produse ati vrea sa-mi cititi prima data parerea.


Disclaimer: Aceste produse au fost cumparate de catre mine, nu au fost primite pentru testare.

Va doresc un weekend minunat!




25 de comentarii:

  1. Sa le porti cu placere! Pudra HD e foarte faina ;)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. @1afe0964b506a4291e2348c7680fc182 Multumesc! :*
    Da, sunt foarte multumita de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti sanatoasa! Eu as vrea sa citesc mai multe despre pudra HD si cum se comporta pe tenul tau + ce tip de ten ai ca sa vad daca intra pe lista mea de cumparaturi ;)) ms. pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere :) Si eu am facut o comanda si astept sa ma contacteze pentru confirmare :D. Mi-am luat si eu cool bronzer si primerul. Kitul pentru spancene il am si eu si imi place mult :*

    Eu sunt curioasa de pudra HD :D Ma batea si pe mine gandul sa o iau, dar am zis ca nu este o urgenta

    RăspundețiȘtergere
  5. Mad@ Multumesc! :* Si mie imi plac si cool bronzerul si kitul de sprancene. Pudra HD am luat-o pt ca am spart-o din greseala pe cea comlpexion perfection si aveam nevoie de alta.

    RăspundețiȘtergere
  6. @132243fad749dea0b9a7165ba425ba04 Multumesc :*
    Multumesc si pt propunere :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti cu placere! si eu am multe produse de la elf si sincer as vrea sa stiu cum este bronzerul pt ca vroiam sa-mi iau si eu unul din gama studio dar inca nu sunt sigura:-? :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-as dori si eu  sa aud  mai multe despre  aceasta  pudra...dar  sa  specifici si ce fel de ten ai  :D:D.....  Kitul pentru sprancene il folosesc si  eu si sunt  foarte  multumita de  el :X
       Iti doresc sa le folosesti cu placere :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @162b791a923fd4e94085f874aa9659c6 Multumesc mult! :*
    Deci, la prima vedere, review-ul pt pudra HD va fi primul :)

    RăspundețiȘtergere
  10. AdrianaNica Multumesc :*
    Am notat, al doilea review va fi la bronze :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am majoritatea produselor de mai sus :D.
    Am facut inca o comanda de dimineata si am ales kitul pt sprancene tot in nuanta dark pt ca sunt bruneta. Cum este? Iti place? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @de96878ae83e273bed5c13996e3f8e5c Da, imi place foarte mult, e nuanta perfecta pt mine :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Si pe mine tot kitul pentru sprancene ma intereseaza. Ma bucur sa aud ca iti place, chiar sunt in mare cautare de ceva pentru gene!


    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  14. eu abia astept sa ciresc parerea ta despre bronzer, restul le cam am. Sa le folosesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna!
    Si eu imi doresc sa ne prezinti mai intai pudra HD. Pe mine ma intereseaza daca matifiaza si cat de bine mentine machiajul tenului de-a lungul zilei.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie mi-ar placea sa stiu cum e pudra HD. Le am si eu pe toate in afara de pudra si kit-ul de sprancene si imi plac. Cred ca o sa fac si eu o comanda sa incerc si primer-ul mineral.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma tenteaza rau pudra Hd , cred ca fac azi o comanda ca mai am cateva lucruri de luat pentru un cadou si poate strecor ceva pt mine ;;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Dariaa_m Nu cred ca o sa regreti ca ti-o iei ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. maria maria Zilele astea vine review-ul pt pudra HD. Eu am si primerul mineral pt ochi dar imi place mai mult acesta de 8 lei. Probabil depinde si de pleoape, mie mi se aduna fardul mai repede cu cel mineral.

    RăspundețiȘtergere
  20. Miu Miu Vine si review-ul pt bronzer :*

    RăspundețiȘtergere
  21. @e95c45756e6111f01d2f8e5fb7e27fe4 Multumesc :*
    Chiar nu ma asteptam sa fiu asa multumita de el :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Pe mine m-ar interesa o parere in legatura cu pudra HD si cu kitul pentru sprancene:* Sunt frumoase produsele, sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  23. @0fe91d20f6ef8c74e3d7b51a44a9ae07 Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere