10.09.2011

Balsam Gliss Ultimate Repair - Campania Trender WOM





Ce spun ei: Gliss Ultimate Repair reprezintă inovaţia anului în repararea părului, lansată de Schwarzkopf. Noua gamă de îngrijire de la Gliss beneficiază de o tehnologie inovatoare de reparare a părului, cu un Complex de Cheratină Lichidă de 3 ori mai concentrat, reparând chiar şi părul foarte deteriorat. Formula inovatoare acţionează atât din interiorul firului de păr, cât şi la suprafaţa acestuia, asigurând mai puţine fire rupte şi mai multă rezistenţă şi strălucire a părului. Noua gamă este compusă din şampon, balsam şi mască-tratament.


Parerea mea:  Astazi a venit randul parerii mele despre balsamul Gliss Ultimate Repair, primit in cadrul campaniei Trender WOM – Gliss.

Caracteristici:
  • Ambalajul este la fel ca si cel al samponului, in culori de negru si auriu, doar ca este asemeni altor balsamuri, cu capacul in partea de jos a flaconului. Capacul contine un orificiu ce permite dozarea optima a produsului.
  • Balsamul Gliss Ultimare Repair are un miros placut, consistenta unei creme si este de culoare alba.
  • Descurca foarte repede parul si, pentru a evita ca parul sa se ingrase si mai repede de atat (dupa cum am mentionat in postarea despre sampon, acesta imi ingrasa parul mai repede decat samponul meu obisnuit), am aplicat balsamul doar pe varfurile parului.
  • Se limpezeste destul de usor, aceasta fiind marea mea nemultumire la alte balsamuri incercate. Dar la acest balsam nu e cazul.
  • Lasa parul moale, cu mai putin volum decat daca nu l-as folosi, ceea ce nu ma prea avantajeaza, deoarece eu am parul destul de rar si ma bazez pe volum ca sa arat si eu omeneste :)
  • Nu mi se pare ceva extraordinar fata de alte balsamuri, mai ales ca pe mine ma intereseaza in general sa-mi pot pieptana parul dupa spalare, sa nu ramana incalcit, iar samponul cu care ma spal de obicei nu imi incurca deloc firele.

Pret: ~ 12 RON

Cantitate: 200 ml

Il recomand? Da, este un balsam care face ceea ce trebuie sa faca un balsam obisnuit, descurca parul.


L-as mai cumpara? Nu, deoarece parul meu nu se incalceste la spalare chiar daca nu folosesc balsam.




Disclaimer: Am primit acest produs pentru testare in cadrul campaniei Trender WOM - Gliss Ultimate Repair


Va doresc un weekend minunat!



Un comentariu: