21.11.2011

{RO} Prietenele noastre, bijuteriile

 


Buna fetelor!

Astazi vreau sa va vorbesc despre o pasiune pe care cred ca fiecare dintre noi o are, doar suntem fete. Ca e vorba de homemade, gablonturi, metale pretioase etc, toate iubim bijuteriile. De ce nu le-am iubi? Se gasesc in atat de multe variante de modele, culori si marimi incat e imposibil sa nu gasim unele pe gustul nostru.

Bijuteriile sunt niste excelente accesorii care ne fac sa ne simtim si sa aratam foarte bine, ne scot in evidenta feminitatea si sensibilitatea.

Pentru ca traim in secolul vitezei si putem procura aproape orice prin intermediul internet-ului, acum putem cumpara chiar si bijuterii online. Ne alegem modelul, marimea si dam comanda. Apoi asteptam cumintele sa primim coletul si sa le aratam prietenelor noastre ultimele achizitii :)

Mie, spre exemplu, nu imi plac bijuteriile din aur; de fapt, nu imi place culoarea. Astfel, aleg oricand argintul in detrimentul aurului iar in ultimul timp am devenit pasionata de bijuteriile fantezie si cele homemade. De ce? Pentru ca acestea sunt in numar limitat, unele modele chiar unicat, astfel ca sansele ca eu si vreo prietena de-a mea sa purtam aceleasi bijuterii la o iesire impreuna sunt foarte mici. Unde mai pui ca si pretul acestora este mai mic decat al celor din metale pretioase.
 
Voua ce fel de bijuterii va plac?

Disclaimer: Aceasta postare este una de publicitate 

O zi frumoasa!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu