04.03.2014

NOTD - Farmec Ultrarezistent

Buna fetelor!

Pentru azi nu v-am pregatit o manichiura cu modele ci vreau sa va arat o oja Farmec de care m-am indragostit. Este vorba despre Farmec Ultrarezistent nr. 29, un mov mat care mie imi place foarte mult.

Oja este opaca, se aplica uniform si ofera acoperirea optima din doua aplicari. Pensula este lunga si subtire dar acest aspect nu ingreuneaza deloc aplicarea ojei. In plus, chiar este ultrarezistenta :) Nu sare de pe unghii in doua zile ci abia incepe sa se toceasca la varfuri dupa vreo cinci.

O alta calitate pe care am observant ca o au ojele Farmec in general este faptul ca nu se intaresc in sticluta dupa scurt timp. Am cateva astfel de oje cam de un an si jumatate si sunt la fel de lichide ca si aceasta, care este noua.

Cam asa arata aceasta oja aplicata pe unghii:



Pentru aceasta manichiura am folosit:
* 3 in 1 Shine/ Base Coat/ Top Coat
* Farmec Ultrarezistent nr. 29
* Orkide nr. 311
* Rhinestones




 Cum vi se pare? Folositi oje de la Farmec? Ce culori detineti?


Va doresc un rest de saptamana cat mai frumos!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu