22.10.2009

Sponge manicure with flower














5 comentarii:

  1. Buna, Si numele meu e tot Camelia:). Am dat de clipul tau de pe youtube din intamplare si cred ca ai niste modele f frumoase. Din pacate nu ai nici un comentariu pe blogul tau si m-am gandit sa fiu eu prima. Ar trebui sa cauti sa te faci cunoscuta. Ieri am dat search la blogs cu manichiura si nu mi-a aparut blogul tau. Te pup, multa bafta in continuare. Kmy

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Camelia :)
    Blogul e abia la inceput, inca muncesc la el si la promovare.
    Multumesc mult pentru interes si pentru sfat :*

    RăspundețiȘtergere
  3. iti promit ca am sa-ti urmaresc blogul in continuare; tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, ti-am adaugat linkul pe blog:)

    Imi plac la nebunie modelele tale mai ales modelul de la acest post.:D
    Ai talent, tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere