21.08.2011

Bunatati de la Trender WOM si Gliss!



Buna!

Dupa cum bine ii sade unei bloggerite – trenderite, particip la campania Trender WOMGlissUltimate Repair.

Sufar din cauza parului meu inca de prin cls. a 8-a cand, ca o fata constiincioasa ce sunt, m-am stresat cam mult cu examenul de capacitate (pentru ca imi doream neaparat sa intru la un anumit liceu) si mi-a cazut parul foarte mult. Cel putin pe stres am dat eu vina pt ca probleme de sanatate nu am. Parul meu cazut nu s-a mai regenerat de atunci in totalitate, doar partial, astfel ca de la buclele mele lungi de atunci, acum sunt tunsa bob pt par cret. Am incercat nenumarate tratamente homemade, din farmacie, dar si-au facut treaba doar partial.

Nu imi pun sperante uriase in aceasta gama noua de la Gliss dar am totusi unele asteptari datorita ingredientului minune cu care se lauda: keratina lichida in concentratie de trei ori mai mare. M-am documentat putin pe google si am aflat ca acest ingredient, keratina, se afla in mod natural in par si unghii, deci un plus de keratina nu poate face decat bine :)

Am primit coletul cu produsele Gliss Ultimate Repair joi dimineata pe la 10 (18.08.2011), chiar inainte ii zisesem mamei ca saptamana asta trebuie sa primesc aviz de la posta, sa fie atenta. Dar trenderii si cei de la Gliss s-au gandit sa ne faca o surpriza si sa primim produsele de pe-o zi pe alta direct la usa noastra :)
Deja le-am folosit de doua ori, dar astept sa le mai folosesc de cateva ori inainte sa scriu primele mele impresii cu privire la aceste produse.

Abia astept sa citesc si impresiile altor trenderite :)

Va doresc o zi minunata!



Un comentariu:

  1. Pe mine la produsele astea m-ar interesa foarte mult, mai ales la sampon si balsam, daca incarca parul.. Daca se simte parul mai moale, mai "ingrasat". Eu am parul deteriorat de la placa si factori de mediu, dar totodata cu tendinte de ingrasare.. Nu sunt trenderita Gliss pentru ca am sub 25 de ani, dar mi-ar placea sa stiu lucrul asta despre produse, daca se simte parul incarcat sau nu :D Sa le folosesti c placere!

    RăspundețiȘtergere