03.10.2011

{RO} Fennel - Unt de corp cu cacao



Buna fetelor!

Ce spun ei: Gama de body butter (unt de corp) de la Fennel contine produse thailandeze pentru  ingrijirea corpului , cu arome exotice si efect puternic hidratant si revigorant.
Untul de corp (body butter) de la Fennel este o crema pentru hidratarea intensiva a pielii, imbogatita  cu unt de shea si ingrediente ce asigura o hidratare completa.
Pentru pielea uscata poti alege dintre variantele imbogatite cu ulei de masline, plumeria,rodie, grapefruit, lemn de santal, orhideea salbatica,flori de cires sau vanilie.Pentru toate tipurile de piele  alege dintre variantele imbogatite cu cacao, cocos, avocado&Masline, shea sau castravete si pepene.

Parerea mea: Acest review face referire la untul de corp Fennel cu cacao; am mai incercat si altele si urmeaza a fi descrise si ele.
Pielea mea de pe maini si picioare este foarte uscata, mai ales cea de pe picioare si mai ales in anotimpul rece. Daca nu ma dau cu crema cand e frig afara ma mananca pielea de uscata ce e, atat de tare incat imi vine sa mi-o smulg. Asa am ajuns sa caut ceva mai gras decat o crema de corp obisnuita si am descoperit unturile de corp de la Fennel.

Caracteristici:
  • Untul de corp cu cacao este de culoare bej foarte deschis si are un miros dulceag amestecat cu aroma de cacao, imi place atat de mult ca imi vine sa gust din el :)
  • Odata aplicat pe piele, untul de corp pastreaza o aroma dulceaga discreta, care mie imi place
  • Are consistenta onctuoasa, deci este o crema densa care nu curge
  • Se intinde foarte usor si intra foarte repede in piele in ciuda consistentei sale
  • Catifeleaza atat de frumos pielea, aceasta ramane fina si moale la atingere, senzatia de mancarime pe care o am eu dispare instant.
  • Untul de corp vine ambalat intr-o cutie rotunda de 200 de gr.


Pret: ~13 RON
 
Cantitate: 200 gr.
 
Il recomand?  Da, este crema mea preferata in timpul iernii.

L-as mai cumpara? Cu siguranta!


Disclaimer: Acest produs a fost cumparat de catre mine, nu a fost primit pentru testare.


Va doresc o seara superba!






20 de comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut. Si eu am pielea uscata in anotimpul rece. Singura data cand mi-am luat un unt de corp a fost iarna trecuta, era cu castraveti, mirosea foarte bine dar nu se intindea deloc, era mult prea vascos si nu intra deloc in piele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai auzit despre el....cred ca o sa il iau si eu..

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut untul de shea de la ei ! Este divin mirosul ! Vara nu prea am folosit ,dar acum ca vine iarna o voi recumpara! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu iubesc untul de corp de la Fennel mai ales cand vine frigul :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea A. eu mi-am cumparat din Auchan si Kaufland

    RăspundețiȘtergere
  6. dap si eu folosesc acelas unt de corp de vre un an, sunt ff multumita de el, iar raportul preet calitate nu putea fi mai bun..ba chiar prea ieftin pt asa calitate..eu il cumpar de la kaufland unde pretul lui este de 8 lei nu 13..cum e la bila de exemplu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @de96878ae83e273bed5c13996e3f8e5c Asa si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. allesandra24 Si eu vreau sa-mi iau si cu alte arome :)
    Cred ca iarna trecuta am avut si eu cu unt de shea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Miu Miu O sa fii multumita de catifelare :)

    RăspundețiȘtergere
  10. laurica83 Era tot de la Fennel?
    Acesta si cel cu shea pe care l-am avut iarna trecuta se intind f bine.

    RăspundețiȘtergere
  11. @c7410348d12563787297c61f1821f0b7 Da, de la kaufland si eu l-am luat cu vreo 8 lei, dar tin minte ca era la oferta atunci...

    RăspundețiȘtergere
  12. Sper ca si eu am piele uscata pe picioare in special iarna. SI ma mananca groaznic cred ca si din cauza ca ma epilex cam des, nu stiu... :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu o folosesc pe cea cu nuca de cocos, mi se pare mai buna pentru pielea mea decat nivea, care e mai scumpa, de exemplu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Purple Cat Da, au un pret foarte bun :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu sunt o mare fana a produselor Fennel.
    Ieftin si bun, perfect. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Am observat ca aceste unturi de corp au multe iubitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Exact, ieftin si bun :)
    Si frumos mirositor :))

    RăspundețiȘtergere