28.11.2011

{RO} Culorile mele acrilice


Buna!

Pentru ca am tot fost intrebata despre culorile mele acrilice, cum sunt, de unde le am etc. am decis sa fac o postare in care sa vi le arat si voua.

Culorile acrilice sunt niste vopsele pe baza de apa, folosite in pictura, iar in ultimul timp si in pictura pe unghii. Faptul ca sunt pe baza de apa reprezinta un mare avantaj deoarece se lucreaza usor cu ele, se usuca repede pe unghii, astfel ca nu trebuie sa asteptam minute luuuuuuungi inainte sa aplicam top coat-ul pentru a evita distrugerea modelului.
In cazul in care va intrebati daca nu cumva se spala de pe unghii in contactul cu apa, acest lucru nu se va intampla daca aplicati un top coat pe unghii dupa ce ati facut modelul.

Eu detin trei variante de culori acrilice:

1. Setul de culori acrilice cumparate de pe AnnetteNails.ro. Acesta contine 12 tuburi de culori acrilice diferite, a cate 12 ml fiecare. Pe langa alb si negru, setul contine culorile principale din care putem obtine si alte culori, dupa preferinte, amestecand unele dintre ele.
Acesta este primul meu set de culori acrilice, a costat vreo 25 RON, iar calitatea lor este destul de buna. Dupa parerea mea, ar fi trebuit sa fie putin mai cremoase, mai moi, astfel incat sa nu trebuiasca sa mai adaug apa inainte de folosire. Culorile sunt destul de pigmentate, desi, cu unele nuante trebuie insistat putin atunci cand facem un model.




2. Cel de-al doilea set de culori acrilice pe care il am este cel primit de pe bornprettystore.com.
Despre acest set v-am vorbit aici, nu o sa ma mai repet, vreau doar sa mentionez ca si acum sunt la fel de multumita de ele.




3. Al treilea tip de culori acrilice pe care le am este format dintr-un mini-set de trei culori, pe care le-am cumparat la bucata dintr-un magazin in care nici nu ma asteptam sa gasesc asa ceva. Ce-i drept eu am fost prima care a cumparat astfel de culori de acolo, pentru ca ele erau de fapt dintr-un set de vreo 10-12 culori, acesta fiind inca intreg. Nici vanzatoarea nu stia exact ce vinde acolo pentru ca s-a uitat cam ciudat la mine cand am rugat-o sa-mi arate culorile acrilice, a trebuit sa ii indic eu cutia :))
Aceste trei vopsele au calitatea cea mai buna dintre toate culorile acrilice pe care le am. Consistenta lor este perfecta, nici prea tare, nici prea cremoasa, fix asa cum trebuie. Pigmentul lor este foarte bun, canitatea unui tub este mare – 30 ml si au costat cate 8 RON fiecare. Le-am luat pe acestea trei ca sa le testez, dar am de cand sa mai cumpar si alte culori pentru ca sunt foarte multumita de ele.



Ati incercat culorile acrilice pe unghii? Ce impresie v-au facut?


Va doresc o saptamana superba!



15 comentarii:

  1.  Eu nu am incercat dar chiar vreau sa imi cumpar:) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. pitikss Se lucreaza mult mai usor la modele decat cu oja ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador culorile acrilice :X sunt absolut necesare ;))

    Eu am setul de 24 culori de la Reeves, cum are si Andayn. Este foarte bun, varietate de culori, excelent pentru mici pasionati ca mine :D. Si aici sunt unele la care trebuie sa insisti, dar se merita ;) Avand in vedere ca nu este scump (50 lei pentru 24 culori).Oricum visez si la un set Polycolor, dar sunt destul de scumpe. Poate o sa-mi iau doar alb, care se foloseste cel mai des :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mad@ Da, am auzit numai de bine de Reeves si de Polycolor. La fel si de Oumaxi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am incercat, nu sunt prea talentata la pictat, dar imi pare bine ca am citit articolul, imi place sa invat lucruri noi si nu am gasit pe niciun blog explicatii asa detaliate. Daca vreodata imi voi face curaj si timp de chestii mai elaborate, macar stiu ce sa caut :). Ms.

    RăspundețiȘtergere
  6. maria maria Ma bucur ca articolul meu te ajuta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. interesanta postarea si foarte folositoare mai ales ca nu am folosit niciodata acrilice dar in curand o sa-mi iau...poate vine mosu' :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ,sper sa ma poti ajuta si pe mine   se poate face un french colorat din aceste vopsele acrilice? sau de exemplu pot folosi pe toata unghia si apoi dau cu finish? sau crapa gelu ? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alyna Din pacate nu stiu ce sa zic referitor la aplicarea lor peste gel deoarece eu le aplic doar pe unghia naturala. Intreab-o pe andayn, ea lucreaza si cu unghii false.

    RăspundețiȘtergere
  10.  
     M erita sa le folosesti la modele pe unghii, se lucreaza mult mai usor decat cu oja. 

    RăspundețiȘtergere
  11. si pe unde este magazinul acela de unde ti-ai luat culorile acrilice? Nu de alta, dar eu nu prea sunt adepta magazinelor online, prefer sa ma duc sa imi cumpar singura....so...help!

    RăspundețiȘtergere
  12. Te pot intreba de unde ai luat cele 3 culori acrilice?c-al de-al treilea set?

    RăspundețiȘtergere
  13. E vorba de magazinul Andrada din Cluj-Napoca, cel situat langa Posta Romana din sensul giratoriu Marasti.

    RăspundețiȘtergere
  14. De la magazinul Andrada din Cluj-Napoca, cel situat langa Posta Romana din sensul giratoriu Marasti.

    RăspundețiȘtergere