13.08.2013

{Review} Unt de corp I love… Vanilla & Ice Cream

Buna fetelor!

Am revenit iar, dupa 100 de ani. Sincer, le admir din tot sufletul pe bloggeritele care au timp sa posteze des pe blog, mie nu-mi prea iese deloc. Poate imi impartasesc si mie secretul lor…

In alta ordine de idei, vreau sa va vorbesc azi despre untul de corp I love… Vanilla & Ice Cream. Eu am ajuns sa detin o astfel de minunatie dupa ce am castigat la concursul lui Miu Miu. Deci, multumesc din suflet MiuMiu pentru cadoul facut, l-am folosit cu mare placere pana la ultima aplicare si mi-a parut foarte rau cand l-am terminat.


Ce spun ei: An air of excitement and a heart-warming sensation as my rich creamy aroma explodes into an irresistible sweetness of vanilla, leaving you dreaming of two scoops not one.






Caracteristici:
  • Produsul  vine ambalat intr-un recipient de plastic, avand o cantitate de 200 ml.
  • Cand deschizi cutia te invaluie cu mirosul sau dulceag de vanilie si… iti vine sa il gusti :))
  • Este un produs dens, foarte hidratant dar intra foarte repede in piele. Imediat dupa aplicare te poti imbraca fara sa-ti umpli hainele de crema.
  • Lasa pielea moale, fina, catifelata si hidratata pentru mult timp.
  • Mirosul pe piele este unul discret, nu veti mirosi a inghetata pe strada :)
  • Eu l-am folosit la inceputul verii calendaristice, cand afara era cam iarna si pielea mea de crocodil de pe picioare imi dadea batai de cap, dar acest unt de corp m-a scapat de probleme.

In concluzie, untul de corp I love… Vanilla & Ice Cream mi se pare un produs foarte bun pentru cele care cauta hidratare si o aroma dementiala. Sper sa pun mana pe o noua cutie mai spre toamna :)

Pret: ~ 28 Lei
Cantitate: 200 ml      
Valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului
Puteti cumpara: http://www.carlisa.ro/, http://www.machiaj-online.ro si alte magazine online


Ati folosit unturile de corp I love… ? Ce parere v-au facut?


Va doresc o zi superba!




6 comentarii:

  1. Camy mi-ai lipsit :D chiar ma gandeam zilele astea la tine ca ai lipsit complet din peisaj :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am scris la inceput, efectiv nu reusesc sa-mi fac timp... Deci, astept sugestii de time management :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine m-a tentat foarte tare untul asta, iar acum ma convingi tu ca trebuie sa-l am.. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu tot asa l-am castigat la concurs. Mai am din el si acum, nu stiu de ce nu ma incanta prea tare. Mirosul e placut, dar nu se mentine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta depinde de gusturi, clar :)
    Mie nu imi plac prea mult cremele a caror miros se simte prea tare pe piele, prefer o aroma discreta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa-ti placa la fel de mult ca si mie :)

    RăspundețiȘtergere