03.05.2011

Produsele campaniei Trender WOM - Fa NutriSkin

Buna fetelor!

Luni, dis-de-dimineata, a sunat curierul la usa :) Pentru ca era foarte devreme pentru mine sa fiu treaza la ora aia, l-a primit sora mea.
Cand m-am trezit am avut surpriza sa constat ca domnul curier imi adusese produsele Fa NutriSkin din cadrul campaniei Trender WOM.
Eu am primit laptele de corp pentru piele uscata, pentru ca pe brate si pe picioare am piele de crocodil :(, si deo-roll-ul. As fi preferat sa primesc deo-stick-ul sau spray-ul dar in chestionarul de inscriere am bifat "Altele" pentru ca la spray nu era mentionat antiperspirant. Desi nu prea sunt prietena cu deo-roll-urile am sa-l incerc pe acesta pentru ca sunt foarte curioasa referitor la durata protectiei promisa de catre companie.

Am sa va tin la curent cu parerea mea despre aceste doua produse.





Pupici,


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu