22.04.2010

Am castigat un premiu! / I won a prize!!

Sunt foooaaarteeee fericita!!
Am onoarea sa fiu una din cele 8 castigatoare ale concursului organizat de ainos2 aka Glammed-up!
Am castigat cel de-al saptelea set oferit ca premiu, si anume:

Elf & Orchids, Pinks
  • Elf French Manicure set
  • Quirius- Lavender Bouquet, Harlem Passion, Royal Love, Nubba Dubba, & OK Is Me
  • Wild and Crazy- Amnesia
  • Funky Fingers- Jester

Abia astept sa-mi primesc premiul!
Multumesc mult Glammed-up!


_______________________________________________


I am soooo happy!
I am very honored to be one of the 8 winners of ainos2 aka Glammed-up giveaway!
I won the 7th gift set offerd by Glammed-up, which is:


Elf & Orchids, Pinks
  • Elf French Manicure set
  • Quirius- Lavender Bouquet, Harlem Passion, Royal Love, Nubba Dubba, & OK Is Me
  • Wild and Crazy- Amnesia
  • Funky Fingers- Jester

I can't wait to receive my prize!
Thank you very much Glammed-up!

6 comentarii:

  1. Wow ! Congratulations ! What a great price :-)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru premiu. E foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. oooooooooo........ Very nice! Congrats!

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari camy :)) ma bucur si eu pt tine...eu inca nu am priceput cum sta treaba cu premiile..si cum se participa la ele..dar mai ales cum se aleg cistigatori

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult fetelor!
    andayn, fiecare blogger stabileste niste reguli care trebuie respectate pt a te inscrie la concurs. In genereal, castigatorii sunt alesi cu ajutorul random.org.

    Thank you very much!

    RăspundețiȘtergere