16.04.2010

Spring manicure





7 comentarii:

  1. i gave your blog an award!

    http://dailypolish.blogspot.com/2010/04/i-love-your-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. hello..imi plac foarte mult modelele unghiilor tale, dar cel mai mult imi place faptul ca ai si cuticulele perfect ingrijite. nu facute franjuri sau inca murdare de oja de la fosta manichiura cum am mai vazut pe prin alte parti. good luck mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  3. te urmaresc mereu..imi place ce vad, esti talentata, felicitarile mele...promit ca am sa vin la tine sa-mi faci unghiile, cand voi veni in tara! si eu sunt tot clujeanca:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe, desi e ceva in culoarea de baza ce nu este total pe gustul meu... Pasarelele sunt haioase rau, imi plac la nebunie!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. i looove this mani !!!
    i have a giveaway on my blog come on see if you want :)

    RăspundețiȘtergere