29.05.2011

Review - Deo-roll Fa Nutriskin - campania Trender WOM

Dupa cum stiti, particip la campania Fa NutriSkin – Trender WOM si am primit spre testare un deo-roll si un lapte de corp pentru piele uscata.

Ce spun ei: Noua gamă de deodorante Fa NutriSkin conţine o formulă unică cu 7 ingrediente nutritive, pentru ca pielea să fie protejată timp de 48h şi irezistibil de catifelată şi hidratată. Cu un parfum proaspăt şi atractiv, noile deodorante Fa NutriSkin conferă pielii un sentiment plăcut şi îndelungat de prospeţime, pentru ca tu să te simţi FAntastic!



Parerea mea: Astazi am sa va spun parerea mea personala despre deo-roll-ul Fa Nutriskin. In primul rand tin sa mentionez ca eu nu folosesc in general deo-roll ci antiperspirant dar in formularul de inscriere in campanie am bifat din greseala “Altele” si m-am ales cu acesta :)

Incep cu puncte forte:
  • Ca multe dintre voi, nici eu nu pot sa stau 48 de ore fara sa ma spal pentru a testa durabilitatea protectiei oferite de deodorant, asa cum ne promit FAntasticii. L-am incercat, insa, pe o perioada undeva intre 12 si 24 de ore. Pot sa spun ca e eficient in acest numar de ore, chiar daca am transpirat nu am mirosit a transpiratie.
  • Cred ca cel mai important moment in care am putut observa eficienta deodorantului Fa a fost in timpul sportului, fac atat cardio cat si forta, deci transpir intens. Totusi, mirosurile neplacute nu au aparut :)
  • Hainele nu mi-au ramas patate de la deodorant dupa spalare indiferent de culoare sau material, am purtat culori de la alb la negru, atat tricouri cat si camasi.
  • Ambalajul e simpatic, cu alb si roz, potrivit pentru fete :)
  • Are un miros placut, cel putin mie imi place, si e discret. Am simtit, atunci cand am inceput sa transpir, mirosul deodorantului impregnat pe material, ceea ce e bine, pentru ca nu lasa mirosul de transpiratie sa se simta.
Puncte slabe:
  • Producatorii spun ca aceasta gama contine 7 ingrediente nutritive dar acestea nu sunt specificate nicaieri… Care sunt ele? Cum ajuta pielea?
 Mentiuni:
  • Pentru ca este un deodorant lichid, dupa aplicare am asteptat sa se usuce si abia apoi m-am imbracat.
  • Nu pot sa spun ca acest deodorant m-a dat pe spate, ca este superior altora pe care le folosesc. Dar este la fel de bun ca si celelalte deodorante pe care obisnuiesc sa le cumpar, care isi fac bine treaba de la un dus la altul, la o diferenta de maaaaxim 24 de ore.
  • Sunt curioasa ce eficienta va avea la temperaturi mari, caniculare.
Il recomand? Da, este un deodorant eficient (deocamdata).

 L-as mai cumpara? Da, eu oricum alternez deodorantele intre ele, deci sigur ii va mai veni randul si lui. Dar il voi cumpara in varianta spray, e mai pe placul meu.

Pret: Aprox. 10 RON





Disclaimer: Am primit acest produs pentru testare in cadrul campaniei Trender WOM - Fa NutriSkin. 



Va doresc o duminica superba!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu