02.05.2011

Spring Colorful Nails

Buna fetelor!

In sfarsit am reusit sa-mi fac si eu manichiura, adica sa fac si un model pe unghiutele mele. In ultimul timp le-am purtat doar date cu oja din cauza lipsei de timp si a programului meu cu care inca nu m-am obisnuit.
Va prezint o manichiura vesela, colorata, perfecta pentru zilele insorite de primavara. Am facut cate o floricica pe fiecare unghie, avand ca baza o oja sclipicioasa si un french mov.
Sper sa va placa :)

Va pup si va doresc o zi superba!

-------------------------------------------------------------------------

Hello girls!

Finally, I made my manicure! I mean I finally made a design on my nails. In the last few weeks I just polished them, with no design, because of the lack of time and because I am not accustomed yet with my new schedule.
So, I am showing you a joyful, colorful manicure, perfect for these beautiful, sunny spring days. I made a little flower on each nail and I used a shimmery nail polish and purple french tips as base.
I hope you will like it :)

Have a great day!

 












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu