28.01.2012

{RO} Serialele mele preferate ♥


Buna fetelor!

Pentru ca am tot citit prin blogosfera despre serialele si filmele voastre preferate, postari care m-au inspirat si pe mine de multe ori, m-am gandit sa va arat azi ce seriale imi plac mie si pe care le urmaresc (sau le-am urmarit cu mare drag).
Nu voi face un top al acestor seriale deoarece e greu sa ma decid care imi place mai mult dintre ele.

Totusi, am sa incep cu serialul meu preferat, pe care nici un altul nu l-a egalat inca.
Este vorba despre The Vampire Diaries. Sunt sigura ca multe dintre voi il urmariti cu sufletul la gura ca si mine. Cam in doua saptamani, in noiembrie 2011, am ajuns la zi cu episoadele si a fost atat de lunga si de dureroasa asteptarea pana la inceputul lui ianuarie cand a reinceput. Imi place totul la acest serial: actiunea, povestile de dragoste, personajele, actorii, suspansul, cum arata vampirii cand se transforma. Trebuie sa recunoastem ca, in general, vampirii din filme sunt urati, dar acestia sunt atat de frumosi :))



Din aceeasi categorie, a serialelor fantastice, mistery, imi place Teen wolf, care prezinta povestea vietii unui adolescent care este transformat intr-un varcolac. Toata viata sa este data peste cap, cu atat mai mult cu cat se indragosteste de o fata care provine dintr-o familie de vanatori de varcolaci. Acest serial are deocamdata doar un sezon, dar am citit pe wikipedia ca s-a dat acceptul si pentru sezonul 2.


Un alt serial plin de mister pe care il urmaresc cu sufletul la gura este The Secret Circle. Acesta prezinta turnura pe care o ia viata unei adolescente cand ajunge in orasul natal al mamei sale, dupa moartea acesteia, si descopera ca este vrajitoare, alaturi de alti adolescenti.



Pretty Little Liars este un alt serial din categoria celor misterioase. Micutele mincinoase sunt patru prietene terorizate de o persoana misterioasa, A, care pare sa aiba legatura cu moartea dubioasa a prietenei lor, Allison.


Se vede cat de mult imi place acest tip de seriale, nu? :))

Trecand mai departe, trebuie neaparat sa mentionez serialul 90210, care este varianta moderna a clasicului Beverly Hills 90210, pe care sigur vi-l amintiti din copilarie/ adolescenta. Acest serial prezinta viata catorva adolescenti, cu situatii financiare/ familiale diferite, prieteniile si intrigile dintre ei etc.


Din alta categorie, dar la fel de palpitant, este Grey’s Anatomy. Am vazut toate sezoanele cu viteza luminii, la fel ca si in cazul TVD :) Povestile acestor tineri medici, cazurile medicale pe care le rezolva m-au fascinat.



Si nu in ultimul rand, vreau sa va mai spun despre Life Unexpected, un serial care m-a facut sa urmaresc fiecare episod cu un nod mare in gat si cu lacrimi in ochi. Este vorba despre turnura pe care o iau vietile unei adolescente si a parintilor ei, care nu formeaza un cuplu dar care au fost iubiti in liceu si au facut un copil pe care l-au dat spre adoptie, la momentul intalnirii lor, cand fata implineste 16 ani.



Sper ca nu v-am plictisit cu asa o postare lunga, as mai avea cateva seriale pe care le urmaresc, dar acestea sunt preferatele mele.

Voi ce seriale urmariti/ ati urmarit?

Va pup si va doresc un weekend minunat!



20 de comentarii:

  1. am vrut sa incep sa ma uit la the vampire diaries, dar am tot amanat....
    Momentan ma uit la friends

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma uit la teen wolf, life unexpected si 90210. Primele 2 , in schimb, par interesate din descrierea ta..asa ca o s-o fac :)) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Gya Friends cred ca va fi un serial mereu reluat, atat de mine, cat si de altii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. SpecialKoko Ma bucur ca ti-am dat idei, sper sa-ti placa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place mult The Vampire Diaries si Pretty Little Liars.
    Mie imi place mult si Supernatural.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai un Blog Award de la mine!!
    >:D<
    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. "The Secret Circle" a fost ultima mea revelatie in materie de seriale! Abia astept sa apara episoade noi! Si eu sunt fascinata de filmele/serialele cu tangenta spre ocult. Cu toate astea, nu am reusit deloc sa fiu prinsa in febra "Vampire Diaries"...cred ca l-am descoperit prea tarziu si deja aflasem prea multe despre el din alte surse...
    In schimb imi place "True Blood" :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @9ec60937918df21b677aa33ecb188ee3 Eu am vazut doar cateva minute din True Blood si nu mi-a placut, nu m-a prins :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu ma chinui sa termin Vampire Diaries, am urmarit cand eram in tara Grey's Anatomy si Life Unexpected. Dupa ce termin TVD, vreau sa ma apuc de cele enumerate de tine, plus Gossip Girl (am vazut o parte in Romania).

    RăspundețiȘtergere
  10. De Teen Wolf nu auzisem inca, dar cred ca ma voi uita si eu. Iar cu Life Unexpected m-ai convins!:))

    Am vazut mai jos ca nu iti place True Blood, eu zic sa incerci sa te uiti la 2-3 episoade, o sa te prinda! Mie imi place mai mult decat TVD, care a inceput sa ma cam plictiseasca. 

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11.  V izionare placuta! :*


    Nu stiu de ce, dar pe mine Gossip Girl nu m-a atras..

    RăspundețiȘtergere
  12. Anda Zelenca E posibil sa ma prinda si True Blood, daca as urmari, cum zici tu, vreo 2-3 episoade :) O sa-l iau la rand si pe acela :)

    RăspundețiȘtergere
  13. The Vampire Diaries m-a prins si pe mine!Sunt innebunita!Am piedut nopti cu serialul asta :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Cristal Angel12425 februarie 2012 la 18:44

    si eu ador camy the vampire diaries ,grey`s anatomy si pretty little liars....desi ultimul a inceput sa o dea in telenovela..
    iti recomand si one tree hill....superb serialul..are deja 9 sezoane dar e absolut incantator..
    era sa uit de GOSSIP GIRL...superb si acest serial ...eu m am "indragostit "pe loc de personajul chuck bass:X:x ..
    ti-l recomand :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @c45fbc613b8c8e66d95a2bf310efd5e5 La One Tree Hill am vazut primul episod dar nu m-a prea prins. Cred ca o sa ma mai uit la vreo 2, poate incepe sa-mi placa :)
    Gossip Girl nu mi-a starnit deloc interesul pana acum...

    RăspundețiȘtergere
  16. @Ela si eu cand ma uit la cate un episod (ca acum sunt la zi) parca sunt in transa :))

    RăspundețiȘtergere
  17. cate seriale avem in comun!!
    grey's anatomy, 90210, TVD, pretty little liars le urmaresc si eu...+ neveste disperate, hart of dixie, glee... si nu mai stiu:))) aa da si gossip girl:x

    RăspundețiȘtergere
  18.  Denisaa Da, vad ca sunt seriale placute cam de toata lumea :)

    RăspundețiȘtergere