04.02.2012

Floral nail design

Buna fetelor!

Revin azi cu un nou model pe unghii. Stiu ca am inceput sa postez destul de rar modele de manichiura dar, pe langa timpul limitat, ma impiedica si faptul ca se intuneca repede si nu prea apuc sa filmez tutoriale… Acesta este motivul pentru care nici acest model nu are un filmulet cu explicatii. Abia astept sa se mareasca ziua mai mult, sa pot profita de lumina si dupa-masa.

Modelul de azi este foarte simplu dar in acelasi timp elegant, cu un design floral pe cate doua unghii de la fiecare mana: inelar si degetul mare.

Pe langa aceste flori vroiam sa va arat in mod deosebit oja de baza, pe care o ador pur si simplu. Este vorba despre Farmasi nr. 20

Va las cu pozele si va doresc o zi minunata!

_________________________________________________

Hello girls!

I am back today with a new nail design. I know I am not posting too often nail designs but, in addition to my limited time, it’s getting dark outside very early and I can’t record the tutorials… This is the reason why this design does not have a tutorial either. I can’t wait for the day to be longer so I can take advantage of the daylight in the afternoon too.

This design is very easy but elegant at the same time, with a floral design on two nails of every hand: the ring finger and the thumb.

Besides the flowers from my nails, I wanted to show you the base nail polish, a color that I just love. It is Farmasi no. 20

Here are the pictures.

Have a great day!








38 de comentarii:

  1. @57b9df457e0ee3d998d5d50dc9e15b97 Thank you! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb modelul!
    Oja este absolut adorabila!
    Pupici!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3.  @6bb70c3e6a9957e90c108dceaca53e46 Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ungiile si manichiura sunt superbeeee! I'm in love 


    RăspundețiȘtergere
  5. Florentina Capatina-Coman5 februarie 2012 la 16:04

    imi place;X ...oja e adorabilaa

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos e modelul...si oja e super draguta :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb modelul :X ce dor imi era de unghiutele tale frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Miu Miu Multumesc mult, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  9. SpecialKoko Multumesc mult koko :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Florentina Capatina-Coman Multumesc mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte faina culoare ojeei!! got to have it:x

    RăspundețiȘtergere
  12.  Denisaa Ma bucur ca iti place :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nuanta ojei este foarte dulce si imi plac si floricelele. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. @c2bbfda66553e3c4a373b611dc68ca97 Multumesc mult :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt nou pe acest blog. Felicitari pentru lucrarile tale, sunt creative si fff. frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  16.  @f49c35de5e9b3f08289f1ee60363e81e Multumesc mult! :*
    Bine ai venit :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Delicat si feminin!
    Am o intrebare: care este nuanta ojei? am vazut ca ai mentionat 031, dar acest lucru este trecut pe toate ojele farmasi...eu cred ca nuanta este cea trecuta pe capac, in chenar negru...

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place mult oja! In cat straturi ai dat?

    RăspundețiȘtergere
  19.  Elena Oprina Multumesc mult!
    Am aplicat doua straturi.

    RăspundețiȘtergere
  20. @f73e7b813d76d233a0fd61dc85504754 Thank you :*

    RăspundețiȘtergere
  21. stancu oana Multumesc mult :*

    Pe capac, in chenar negru scrie 20. Deci cred ca acela e numarul :)
    Multumesc pt atentionare :)

    RăspundețiȘtergere
  22. E foarte frumoasa!
    Isa
    http://vaniliamamor.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Soooo cool!!!!!!
    Pls follow back!
    Kisses xxxx

    RăspundețiȘtergere
  24. Izabella Gercuj Multumesc mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna din nou :*
    Ma tot gandesc cum reusesti tu sa-ti faci toate aceste modele la mana dreapta si zau ca nu-mi dau seama. Sau iti faci doar la mana stanga?
    Apropo, are ceva daca nu-mi pun mail-ul real? :D

    RăspundețiȘtergere
  26. @wood shutters Normal ca imi fac modelele si la mana dreapta, doar nu umblu cu manichiura diferita la fiecare mana :) Cu putin exercitiu se poate ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. Sunt superbe,te rog spune-mi cu ce oja ai facut floarea si ce pensonase ai folosit. Ma refer e oja normala sau acrilica. Catvea detalii mi-ar fi de foarte mare folos. Tine-o tot asa. SUPER BLOG! Kisses :*:*

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc mult Sorana :*
    Pentru realizarea florii am folosit culori acrilice, alb si negru, si pensule pentru nail art.

    RăspundețiȘtergere