01.02.2013

NOTD - Manichiura cu reflexii


Buna!

Vreau azi sa va arat manichiura pe care o port deja de 7 zile, asa arata azi, in a 7-a zi.

Nu e vorba de vreun model ci de o combinatie interesanta de oje. Am aplicat prima data oja Golden Rose nr. 110, un fel de kaki, o nuanta mata. Apoi am adaugat o oja de la Sally Hansen, si anume Hidden Treasure. Aceasta este un fel de oja transparenta cu un sclipici auriu extrem de interesant. In functie de cum bate lumina pe unghii oja de la Sally Hansen capata reflexe diferite, de la auriu la verde, e foarte frumoasa.





Si pentru ca eu nu concep o manichiura fara base coat si top coat, de data aceasta am folosit baza de la Astor – Power3 (3-in-1 strengthener) si top coat-ul de la Rimmel.


Ce parere aveti?


Va doresc o zi superba!






BeautySpell.ro

26 de comentarii:

  1. Doamne ce dragut arata!!! Mor dupa glitter si dupa orice sclipeste!!!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. What a beautiful and unusual combo! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. reflexiile sunt foarte frumoase! De top Coatul Rimmel de parere ai? Nu iti strica modelul de pe unghii?
    www.nailglaze.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc!

    Sunt foarte multumita de top coat-ul de la Rimmel. Poti citi si aici despre ce top coat-uri folosesc si ce parere am despre ele:http://camynails.blogspot.ro/2012/03/ro-voi-ce-top-coat-folositi.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, e intr-adevar o oja deosebita :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, ma bucur ca iti place :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place muuult, e foarte frumoasa aceasta manichiura :* oja
    Sally Hansen e geniala!

    RăspundețiȘtergere
  8. Oja de la Sally Hansen aduce cu cea de la Golden Rose Scale effect. Sunt superbe unghiile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumoasa e combinatia! :X Superba oja Sally Hansen!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult!
    Da, am vazut ca Golden Rose a scos o colectie foarte frumoase cu oje de genul acesta :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne, cat de bine arata lacul de la Sally!!! Vreeeaaaau!! :)) Spune-mi si mie cum e Top Coat-ul acesta!!

    RăspundețiȘtergere
  12. :)

    Sunt foarte multumita de acest top coat. Am scris mai multe despre el aici: http://camynails.blogspot.ro/2012/03/ro-voi-ce-top-coat-folositi.html

    E ultimul, fara poza.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc, Camy! Eu inca sunt fana Seche Vite si nu stiu ce m-as face fara el. Am tot luat de la Essence, de la Kallos, dar tot Seche Vite e cel mai cel. Acesta luceste fain? Ai scris ca e pe locul 2...dupa S V...poate mi-l voi cumpara si eu. Totusi, nu se usuca nici prea greu,nu?

    RăspundețiȘtergere
  14. Se usuca la fel ca o oja normala. Eu aplic spray pt uscare rapida peste si rezolv problema :)

    RăspundețiȘtergere
  15. wow...conbinatia este superba, foarte frumoase si dupa 7 zile

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, sunt foarte multumita de el :)

    RăspundețiȘtergere