19.02.2013

Review - Aslavital Mineralactiv– Crema regeneranta, netezire riduri (de noapte)


Buna fetelor!

Revin cu un review al cremei mele de noapte, pe care o folosesc deja de cateva luni.

Ce spun ei: Crema bogată în principii active de origine naturală are puternice efecte de regenerare a pielii sensibile şi de netezire a ridurilor existente.
Complexul Essenskin este o sursă complementară de calciu şi aminoacizi esenţiali, fiind special destinat pentru restructurarea şi regenerarea tenurilor sensibile şi fragile.
Argila, uleiul de Calendula şi extractul de Boswellia Serrata contribuie la regenerarea celulară, calmarea epidermei, activarea circulaţiei şi combaterea cearcǎnelor şi a pungilor.
Uleiurile naturale (Avocado, Calendula, Unt Sheea, Squalane) contribuie la o bună emoliere şi hidratare a tenului. Extractul organic de Goji împreună cu Acidul Ferulic, Uleiul de Orez, Vitaminele E şi A contribuie la combaterea proceselor de îmbătrânire cutanată datorate radicalilor liberi.
Colagenul şi Elastina de origine marină conferă energie celulelor şi asigură un nivel optim de hidratare a pielii.
Se aplica seara pe fata curata. 



Inca de la aparitia acestei noi colectii de la Aslavital am tot dat tarcoale produselor. Astfel, cand am avut nevoie de o crema de noapte am stiut exact ce-mi doresc. Si am cumparat Aslavital Mineralactiv – Crema regeneranta,netezire riduri, pentru ten sensibil.

Caracteristici:
  • Crema se prezinta intr-un borcanel de sticla de 50 ml, din sticla mata, cu capac visiniu. Mi-ar fi placut sa fie ambalata intr-un altfel de recipient, nu unul cu deschidere directa, dar avand in vedere ca o tin deschisa doar vreo 3 minute pe zi, si sunt proaspat spalata pe maini cand o aplic, nu cred ca e o problema foarte mare. De asemenea, la cumparare borcanelul e impachetat intr-o cutie de carton infoliata, avand astfel siguranta ca nimeni nu si-a mai bagat nasucul in crema la magazin.
  • Crema este de culoarea untului, cu un miros discret, pe mine nu ma deranjeaza. Ca si consistenta este cremoasa dar nu da senzatia unei creme grase.
  • Se intinde usor pe piele, se absoarbe rapid si nu lasa o pelicula grasa pe ten. Imediat dupa aplicare imi simt tenul hidratat.
  • Lucrul care imi place cel mai mult este faptul ca dimineata ma trezesc cu tenul luminos si hidratat (eu am probleme pe partea asta, mai ales in anotimpul rece, cand mi se usuca foarte tare pielea din jurul gurii).
  • Aceasta crema are si proprietati de calmare a pielii pe care le resimt din plin: de cand o folosesc nu m-am mai trezit niciodata cu pielea iritata. Inainte sa folosesc aceasta crema aveam dimineti in care pielea mea era plina de punctulete rosii care dispareau abia dupa aplicarea cremei de zi.
  • In ceea ce priveste efectul de netezire a ridurilor nu ma pot pronunta deoarece inca nu ma confrunt cu aceasta problema.
  • Ca si mod de utilizare, eu aplic aceasta crema in fiecare seara dupa demachiere si dupa aplicarea apei de argila din aceeasi gama, careia ii voi face o postare separata.
  • In concluzie, sunt foarte multumita de aceasta crema, sunt deja la al doilea borcanel.


Pret: ~ 27 Lei
Cantitate: 50 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Puteti cumpara: hypermarket, farmacii, magazine de prezentare Farmec, farmec.ro, plafar.net

Ati incercat aceasta crema sau alte produse din aceeasi gama? Cum vi s-au parut?

 Va doresc o zi superba!






8 comentarii:

  1. Eu am incercat o crema hidratanta din gama asta insa din pacate mirosul a fost prea puternic pentru mine si nu am putut sa o folosesc . Crema in sine era buna , dar pana si acum cand ma gandesc la cat de rau era mirosul ei ma apuca groaza . Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, sunt persoane pe care le deranjeaza diverse mirosuri. Pentru mine e ok, dar de ex, nu suportam mirosul gelului de curatare Ivapur da la Ivatherm :)

    RăspundețiȘtergere
  3. AslaVital Mineralactiv este gama mea preferata. Desi mirosul sau mi se pare putin cam puternic, efectul merita "sacrificul".

    Cred ca o sa achizitionez si eu crema de oapte dupa ce voi termina produsul care il am acum. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Am crema de curatare m-am zis ca tre sa o cumpar. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa ti se potriveasca la fel de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am si crema de curatare si apa cu argila :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim frumos de review! :)

    RăspundețiȘtergere