23.04.2011

Review - Crema Hidratanta Gerovital Plant


Buna fetelor!

Astazi va prezint cel de-al treilea produs Gerovital Plant primit pentru testare. Este vorba despre Crema Hidratanta cu extract de floare de colt.

Ce spun ei: Este un produs destinat îngrijirii pielii feţei şi gâtului, o cremă de zi cu efecte intensiv hidratante. Complexul Herbatonic şi Aquaxylul asigură echilibrul optim de hidratare, nutrire şi remineralizare a pielii. Ceramidyl-Omega reface funcţia de barieră a pielii, aceasta devenind mai hidratantă, mai elastică, mai tonică. Uleiurile naturale de Jojoba şi Soia hrănesc şi regenerează pielea, asigurând protecţie întreaga zi.
Extractul organic de Floare de Colţ are efecte antioxidante, calmante protejând pielea împotriva factorilor de mediu nocivi. 
  









Parerea mea: Crema hidratanta Gerovital Plant este al treilea produs primit in varianta full size pentru testarea in cadrul campaniei Gerovital Plant. Am folosit-o zilnic, dimineata si seara, de cand am primit-o, alaturi de laptele demachiant, tonicul hidratant (cumparat de mine) si serul contur pentru ochi si buze.

Puncte forte:
  • Cantitatea unei cutiute de crema este de 50 de ml si se consuma greu. Ceea ce vedeti in poza este cantitatea pe care o am acum dupa folosirea de 2 ori pe zi de cand am primit-o.
  • Mirosul este unul placut, subtil, nu se mentine si pe piele.
  • Este foarte hidratanta, cel putin pentru tenul meu mixt/gras.
  • Am ramas foarte surprinsa sa observ ca, desi este foarte hidratanta, fata mea nu luceste ca un bec dupa cateva ore. Pielea ramane cu o stralucire naturala dupa aplicare si si-o mentine pe parcursul zilei.
  • Intra usor in piele, nu trebuie insistat.
  • Lasa pielea catifelata.
  • Este o buna baza de machiaj.
 Puncte slabe:
  • Ambalajul se prezinta sub forma unei cutiute in care iti introduci degetele pentru a lua cantitatea de crema pentru aplicare à nu este nici igienic si nici nu poti doza cantitatea potrivita de crema.
  • Nu are SPF.
  •  
     Il recomand? Da.

    Pret: Aprox. 25 RON

    L-as mai cumpara? Da.

    Pe mine si pe fetele din echipa Beauty Diva's ne puteti gasi si pe:
    * Blog
     ... unde puteti pune intrebari, puteti cere sfaturi sau va puteti spune parerea referitor la noile produse Gerovital plant. 


    Disclaimer: Am primit acest produs pentru testare in cadrul campaniei Femeie cu Farmec.



    Va pup,


    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu