13.04.2011

Lapte vitaminizant demachiant Gerovital Plant


Buna!

Dupa cum bine stiti, particip la campania de promovare a noilor produse Gerovital Plant cu extract de floare de colt si fac parte din echipa Beauty Diva's.

Astazi vreau sa va vorbesc despre laptele vitaminizant demachiant de care eu personal sunt foarte incantata :)


Ce spun ei: Urmărind una din  tendinţele cosmeticii "verzi", naturale, Gerovital Plant prezintă formulări fără conservanţi, cu parfum hipoalergenic şi cu extract organic de Floare de colţ. Este o gamă de întreţinere completă, dedicată femeilor cu vârste între 20 şi 45 de ani şi care răspunde exigenţelor de ultimă oră în materie de îngrijire cosmetică.

Este produsul ideal pentru o demachiere eficientă, îndepărtând machiajul şi impurităţile de pe suprafaţa pielii.

Are un aport important în hidratarea, nutrirea, vitaminizarea pielii datorită Complexului Herbatonic şi vitaminei A. Extractul organic de Floare de Colţ şi Vitamina A asigură un plus de protecţie fibrelor de colagen şi elastină, ducând la prevenirea şi diminuarea ridurilor şi oferă protecţie împotriva stresului cotidian.





Parerea mea: Eu folosesc acest produs de cateva zile dar mi-am format deja o parere despre el.

Puncte Forte:
  • Ambalajul mi se pare foarte dragut, culoarea verde ma duce cu gandul cu prospetime, vitalitate. Sticluta este prevazuta cu un capacel cu orficiu astfel ca dozarea produsului se face foarte usor, nu se pierde produs.
  • Mirosul este unul placut, de flori, de plante si nu ramane pe piele dupa aplicare.
  • Consistenta este una lejera, laptoasa iar tenul meu mixt/gras nu ramane deloc incarcat dupa aplicare.
  • Indeparteaza foarte bine machiajul fara a fi nevoie sa insist nici macar pe ochi ca sa curat dermatograful sau mascara, acestea fiind in general mai greu de indepartat.
  • Tenul ramane curat, catifelat, fara sebum, fara vreo pelicula lipicioasa.
  • Nu irita deloc tenul, nu raman cu pete rosii sau alte semen dupa aplicare, asa cum am patit cu alte demachiante.

Puncte slabe:
  • Singurul punct slab pe care l-am gasit, desi este unul raportat strict la tenul meu, este ca simt un mic disconfort la demachierea ochilor.

Il recomand? Absolut!

Pret: Aprox. 10 lei, in functie de locul de achizitie. 

L-as mai cumpara? Da, cu siguranta!

Pe mine si pe fetele din echipa Beauty Diva's ne puteti gasi si pe:
* Blog
 ... unde puteti pune intrebari, puteti cere sfaturi sau va puteti spune parerea referitor la noile produse Gerovital plant. 


Disclaimer: Am primit acest produs pentru testare in cadrul campaniei Femeie cu Farmec.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu