21.04.2011

Review - Ser contur ochi si buze Gerovital Plant

Buna fetelor!

Va prezint in cele ce urmeaza parerea mea despre un alt produs primit pentru testare in cadrul campaniei Gerovital Plant, la care particip alaturi de fetele de la Beauty Diva's. Este vorba despre Serul Contur pentru Ochi si Buze.


Ce spun ei: Formula delicată şi foarte eficientă pentru îngrijirea pielii sensibile din jurul ochilor şi buzelor. Are o structură uşoară, răcoroasă şi o formă de condiţionare care-l face uşor de aplicat. Ceramidylul-Omega şi extractul organic de Floare de Colţ  previn procesele de îmbătrânire prematură ale pielii datorate radicalilor liberi, cresc elasticitatea, supleţea şi gradul de hidratare al pielii. Acţionează sinergic pentru regenerare, diminuarea ridurilor şi prevenirea apariţiei altora noi.
Extractul de Floare de colţ este ingredientul ideal pentru tratarea pielii stresate, aflată în contact permanent cu factorii de mediu. Complexul Herbatonic acţionează sinergic cu Aquaxylul pentru potenţarea efectelor hidratante.





Parerea mea: Serul contur ochi si buze este unul din produsele primite in varianta full-size pentru testare in cadrul campaniei Gerovital Plant. Pentru ca nu am mai folosit pana acum vreo crema speciala pentru zona ochilor nu am termen de comparatie astfel ca imi voi exprima parerea raportandu-ma strict la ceea ce am observat eu la aceasta crema.

Puncte forte:
  • Ambalajul foloseste aceleasi culori ca si restul produselor din aceasta gama, alb si verde. Este foarte practic, sub forma unui tubulet care permite dozarea perfecta a produsului.
  • Consistenta este cea a unei creme, nu a unui ser. Cel putin pe mine, denumirea de ser ma duce cu gandul la ceva lichid sau foarte putin vascos.
  • Este usor de aplicat, intra rapid in piele si hidrateaza instantaneu.
  • Cel mai mult imi place la acest ser efectul sau racoritor care apare la cateva minute dupa aplicare. Eu simt cel mai bine efectul de racorire atunci cand sunt foarte obosita, dupa o zi lunga de munca. De asemenea, simt cum efectul racoritor imi revigoreaza ochii si ii calmeaza oarecum, avand in vedere ca in 12 ore de munca stau aproape doar la pc.

Puncte slabe:
  • Chiar nu i-am gasit niciunul deocamdata.

Il recomand? Da! Cred ca va face treaba buna cu racorirea ochilor in timpul verii.

Pret: Aprox. 16 RON

L-as mai cumpara? Da.

Pe mine si pe fetele din echipa Beauty Diva's ne puteti gasi si pe:
* Blog
 ... unde puteti pune intrebari, puteti cere sfaturi sau va puteti spune parerea referitor la noile produse Gerovital plant. 


Disclaimer: Am primit acest produs pentru testare in cadrul campaniei Femeie cu Farmec.




Va pup si va doresc o zi excelenta!



Un comentariu: