10.03.2013

Bunatati de la BornPrettyStore

Buna!

Zilele trecute am avut placerea de a ridica de la posta un pachetel de la bornprettystore.com

Nu stiu daca v-am mai spus, dar cei de acolo, cu care am avut ocazia sa conversez pe e-mail, sunt foarte draguti si amabili mereu iar raspunsurile lor vin in scurt timp de fiecare data.

De data aceasta am primit trei produse de care sunt foarte multumita:



Pensula pentru pudra si blush e atat de draguta! Ati observat pietricelele de pe micul maner, nu? Intr-adevar, in poza de pe site si in denumire are ca si culori mov si alb iar a mea e cu portocaliu, dar acesta este un detaliu minor. Este deasa si nu a pierdut nici macar un firicel la spalare. Deocamdata am folosit-o doar la aplicarea pudrei si e ok dar am impresia ca la blush se va descurca mult mai bine.
O puteti comanda de pe bornprettystore.com la pretul de 4,02$.


Rujul Super Lustrous Natural Cream Sensational Effects este preferatul meu dintre cele trei produse. Este ambalat intr-o cutiuta de carton care include si un biletel cu data expirarii rujului, un lucru foarte bun, din punctul meu de vedere. Tubul rujului este metalic, lucios si increstat cu pietricele, ceea ce ii da un aer foarte elegant, potrivit oricarei doamne/domnisoare cochete. Rujul este cremos si foarte hidratant iar aceste doua calitati ale sale m-au cucerit de la prima utilizare. Desi la prima vedere pare mat, privit cu atentie dupa aplicare se poate observa un sidef foarte usor, ceea ce nu ma deranjeaza, e aproape insesizabil (eu prefer de obicei rujurile mate). Nuanta pe care o am eu, no. 603, este o culoare neutra care nu trebuie sa lipseasca din nicio trusa de machiaj intrucat se potriveste unei mari diversitati de machiaje. In ceea ce priveste rezistenta, aceasta este una medie, adica rezista pe buze cam 4 ore si supravietuieste si catorva intalniri cu un pahar/o ceasca. Pretul unui astfel de ruj este de 4,56$.



Eyelinerul lichid este cel de-al treilea produs primit de la bornprettystore.com. Trebuie neaparat sa spun ca m-a inveselit ambalajul simpatic, sub forma unui ursulet panda. Tusul de ochi are pensula rigida care face aplicarea foarte usoara. Eu am ales culoarea neagra, o culoare intensa si putin lucioasa dupa ce se usuca. Rezista foarte bine pe pleoape si, desi scrie pe el ca este waterproof, eu am reusit sa-l indepartez cu demachiantul meu obisnuit. E adevarat ca se demachiaza putin mai greu decat un produs obsinuit dar nu am avut probleme. Pretul acestui produs este de 3,64$.


Pe site-ul bornprettystore.com puteti gasi multe alte produse de machiaj si manichiura la preturi bune si cu transport gratuit.
In plus, daca doriti sa comandati, folositi codul LSJ61 pentru a beneficia de reducerea de 10%.




Va doresc un weekend minunat si sper ca ati petrecut frumos vineri, de ziua voastra!





Disclaimer: Am primit aceste produse pentru testare

21 de comentarii:

  1. in cat timp ti-au ajuns produsele camy ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, si postarea mea tot despre BornPretty e! :D Imi place foarte, foarte mult culoarea rujului, il pun si eu pe lista! Sa le folosesti cu placere!


    VintageLook

    RăspundețiȘtergere
  3. Anetta produsele au ajuns intr-o luna si au venit la posta vamala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere. Toate arata minunat. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. culoarea rujului e super tare, tusul ala arata mai bine decat ma asteptam

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata adorabil toate trei, dar pensula e de vis.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, e foarte daguta si face treaba buna :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar ador rujul, cand nu stiu ce culoare sa folosesc pun direct mana pe el, merge cam la orice :)
    Si eu am fost foarte impresionata de tus, rezista foarte bine pe pleoape si se aplica usor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mademoiselle Lorraine13 martie 2013 la 08:00

    ce bine arata tusul si rujul! super, sa le folosesti sanatoasa:* pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, imi plac foarte mult :)
    Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce dragut e eyelinerul, ca o jucarie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, e foarte dragut si de calitate buna :)

    RăspundețiȘtergere
  13. I love that outfit!!

    Much love,

    Wengie

    http://www.wengie.com

    RăspundețiȘtergere
  14. cherry queen dee9 mai 2013 la 19:43

    rujul este adorabil.. :X
    sa le folosesti cu placere
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ah cat sunt de dragute... :X
    Si eu as vrea sa imi comand cateva chestii de pe acel site...
    sunt pe wishlistul meu ;))
    Daca vrei treci si pe la mine http://btl-allysa.blogspot.ro/, daca iti place as aprecia daca te-ai abona :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Alexandra Teru19 mai 2013 la 22:34

    Hihi ce frumoase sunt produsele n_n!
    Rujul imi place mult, iar tusul de atat de simpatiiic! Il pun pe wishlist, trebuie neaparat sa-l am.
    Sa folosesti cu placere noile achizitii <3!

    RăspundețiȘtergere