01.03.2013

{RO} 10 de pe Youtube

Buna fetelor!

Am vazut ca circula prin blogosfera postarile cu preferatele voastre de pe youtube. Nu m-a nominalizat nimeni sa fac si eu postarea dar pentru ca mi-a placut mult sa le citesc pe ale voastre m-am gandit sa scriu si eu despre fetele pe care le urmaresc cu placere pe youtube. Pentru ca sunt pasionata si de manichiura, lista mea include si fete care au canale cu tutoriale de manichiura. De asemenea, am inclus in lista atat fete de afara cat si fete de la noi. Ordinea prezentarii lor este aleatorie, nu este un top.


Cine nu le cunoaste pe simpaticele Nic si Sam de la Pixiwoo? Cele doua surori sunt niste adevarati titani in acest domeniu, si-au transformat pasiunea si canalul de youtube intr-o afacere de succes. Imi plac mult pentru ca sunt mereu vesele, explica pe intelesul tuturor si folosesc si produse mai accesibile, nu doar high-end.


O alta profesionista care si-a transformat canalul de youtube intr-o afacere iar userul ales de ea a devenit un brand. Este foarte frumoasa, imi place foarte mult pronuntia ei si ma uit fermecata la filmulete. De asemenea, imi place ca mereu ofera alternative de produse mai ieftine celor high-end si le compara si din punct de vedere al calitatii. Filmuletele ei cu trucuri de machiaj sunt foarte bine realizate si explicate.



Raquel este o fata foarte priceputa la manichiura. Are niste unghii naturale superbe si foarte lungi pe care face adevarate opere de arta. Videoclipurile ei arata si explica in amanunt tot ceea ce face pentru a ajunge la rezultatul final.



Pe Anda sigur o cunoasteti  :) Veselia si atitudinea ei din filmulete ma binedispun de fiecare data si imi place mult sa urmaresc  filmuletele in care prezinta diverse produse, imi place vocea si pronuntia ei.

O alta fata de la noi pe care o cunoasteti cu siguranta. Koko face tutoriale la niste machiaje superbe, imi place mult sa urmaresc filmuletele ei pentru pot vedea toate etapele si produsele necesare pentru a realiza un machiaj complet si deosebit.


Draguta de LadyDyvine, tot romancuta de-a noastra, debordeaza mereu de energie si buna dispozitie. Imi  place enorm accentul ei si ii urmaresc filmuletele cu zambetul pe buze. Are sfaturi foarte bune legate de machiaj si produse cosmetice si realizeaza niste machiaje superbe.


Aceasta domnisoara din SUA face tutoriale de manichiura pe unghii scurte. Modelele ei sunt foarte frumoase si usor de realizat iar in videoclipuri explica pas cu pas si arata tot ce face.


Nu cred ca Tanya este o necunoscuta pentru voi. A fost iubita fratelui celor de la Pixioo, s-au despartit intre timp si acum are alt logodnic. Imi place foarte mult atitudinea ei de fetita inocenta, buna dispozitie din fiecare videoclip si faptul ca foloseste multe produse accesibile si noua. De asemenea, face niste machiaje superbe iar tutorialele sunt foarte bine realizate.


Linda realizeaza tutoriale de manichiura, are modele simple dar frumoase si de efect, iar calitatea filmuletelor este foarte buna.


Ana este o romanca stabilita in SUA care realizeaza tutoriale de manichiura/ pedichiura dar are si filmulete in care prezinta diverse produse de manichiura, de ingrijire a unghiilor si ofera multe sfaturi in acest domeniu.




Cam acestea sunt cele 10 canale de youtube pe care le urmaresc cu mare drag. Sper sa gasiti si voi printre ele unele care sa va placa mult, astfel incat sa le dati Subscribe. Eu mi-am mai marit lista de Subscriptions dupa ce am citit postarile voastre :)


Iar daca vreti sa urmariti canalul meu de youtube, ma gasiti aici



Voi pe cine urmariti cu placere pe youtube?


Va doresc o superba prima zi de primavara!



2 comentarii: