16.03.2013

Ce cumparaturi am mai facut

Buna fetelor!

Sper ca la voi incepe weekendul cu vreme buna, la mine a nins ieri toata ziua si acum e foarte frig :( 

Zilele trecute am facut mici cumparaturi si m-am gandit sa vi le arat si voua, poate va inspir cu ceva :)

Primele la raport sunt niste produse de manichiura: oje, top coat, culori acrilice si o pila cu mai multe fete.



Acestea sunt ojele, cele Gabrini au costat cate 5 lei bucata iar cea de la Farmec a fost 7 lei. Aceea lipseste din poza de grup pentru ca am uitat sa o pun si pe ea. Am facut si swatch-uri pentru voi :)
De la stanga la dreapta avem: Gabrini Mirror Colors nr. M20, Gabrini Provitamin Nailpolish nr. 318, Gabrini Multivitamin nr. 340, Farmec nr. 365.




Top coat-ul este 3-in-1 UV top coat - nail hardner with UV effect. Asta inseamna ca la lampi de club & co are o tenta movulie. In rest, da rezistenta si luciu unghiilor. Il port chiar acum peste oja si imi place, o sa va arat poze in curand.



Pe tubuletele culorilor acrilice scrie ca ar fi 3D dar din ce am vazut cand le-am desfacut (nu le-am incercat inca) sunt culori acrilice normale, consistenta este cremoasa, la fel ca si la celelalte culori pe care le mai am in colectie.



Pila de unghii are sapte fete dintre care patru sunt pentru suprafata unghiilor. Am pus-o deja la treaba si m-am ales cu unghii lucioase, parca sunt date cu lac incolor.



Am citit multe review-uri despre fondul de ten Wake Me Up de la Rimmel, toate bune, astfel ca l-am cumparat si eu, mai ales ca are un pret foarte bun. Deocamdata l-am folosit o singura data, dupa mai multe utilizari voi veni cu un review. Din aceeasi colectie am cumparat si concealerul pe care, la fel, am apucat sa-l folosesc o singura data.



Am mai avut in trecut argila cosmetica de la Aslavital dar nu pe cea din gama Mineralactiv. Am fost foarte multumita de cea de atunci si sunt convinsa ca voi fi la fel de incantata si de aceasta. O galetuta de 750 gr a costat cam 16 lei. Avantajos, nu? :)


Crema exfolianta Bioten cu miere si samburi de caise am mai folosit-o mai demult dar nu mai stiu de ce nu am recumparat-o deoarece mi-a placut. Probabil am avut alta de folosit. Zilele trecute am citit un review despre ea pe un blog si mi-am adus aminte ca a fost un produs bun astfel ca am cumparat-o din nou.
Apa de argila de la Aslavital Mineralactiv este un alt produs din aceasta gama de care sunt foarte multumita. O folosesc de prin toamna si sunt la al 5-lea sau al 6-lea flacon.



Cam acestea sunt cumparaturile mele din ultima perioada, m-am axat in general pe produse de stricta necesitate (bine, mai putin ojele :D ) pentru ca m-am decis sa nu cumpar prea multe produse cu aceeasi utilizare si sa nu apuc sa le folosesc deoarece expira.

Voi cum hotarati ce anume cumparati si ce nu?

Va doresc un weekend frumos si insorit!

____________________________________________________________

In caz ca sunteti interesate, a aparut noua colectie OPI - Euro Centrale









21 de comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag! Apa de argila? Mmmm,tentant

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Catallina :)
    Da, apa de argila imi place foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e visiniul ojei Gabrini! Arata asa bine.
    Eu de ce n-am stiut ca exista argila si la galetuta? :( Mi-am luat la inceputul saptamanii cea la cutie cu 10 plicuri. Intradevar cea luata de tine e super avantajoasa. Daca ma voi impaca bine cu ea precis am sa o cumpar si eu data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere cat mai mult timp.:)
    Si eu sunt o mare fana a argilei Aslavital. Data viitoare voi investi intr-o "galetuta" fara sa stau pe ganduri. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am si fondul de ten si corectorul de la Rimmel si sunt foarte multumita de ele :) Chiar ieri mi-am luat o oja Gabrini, eu una sunt multumita de ojele lor daca stam sa ne gandim la raportul calitate-pret. pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere pe toate . Eu am fondul de ten Wake me up si sunt topita dupa el. In schimb nu am incercat corectorul asa ca abia astept sa-l folosesti si sa revii cu un review pt el. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cate chestii dragute ♥ Sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place mult fondul de ten, asta dupa vreo doua utilizari. Sper sa nu-mi schimb parerea :)
    Voi reveni cu review pentru concealer.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, si mie imi plac mult ojele Gabrini, mai am cateva in colectie :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, si mie imi place visiniul :)
    Eu sper sa-ti priasca argila, mie mi se pare minunata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa le folosesti cu placere! Frumoase nuantele ojelor. Nu stiu cum dar de apa de argila e prima oara cand aud :)
    kiss

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc :)
    Mie imi place foarte mult apa de argila :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Florentina Capatina-Coman19 martie 2013 la 18:39

    ce de cumparaturi:X foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa te bucuri de ele!
    Si eu concealer-ul de la Rimme si imi place!
    M-ai facut curioasa cu apa de argila.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-a facut niste unghiuta asa lucioase ❤

    RăspundețiȘtergere