31.03.2013

Gabrini nr. 340 - O culoare de primavara


Buna fetelor!

Sper ca macar voi aveti azi o zi insorita, la mine e destul de innorat. Mi-e foarte dor de o zi autentica de primavara, cu soare caldut, pasarele vesele si lume care iese la plimbare sa se bucure de dezmortirea naturii.

Dar sa trecem la lucruri mai placute, zic eu.

Va aratam zilele trecute ce cumparaturi am mai facut si printre bunatati se regasea si o oja Gabrini roz mat care mi-a cucerit inima pe loc. Este vorba despre Gabrini Multivitamin nr. 340. Cum mi-a placut atat de mult am si pus-o la treaba imediat dupa ce am facut pozele pentru blog.

Pentru ca aveam unghiile scurte nu am facut niciun model ca sa nu distraga atentia privitorilor de la frumoasa culoare. Totusi, ca sa nu fie doar oja si atat, am aplicat o oja cu glitter pe inelare si pe degetele mari. Oja cu glitter este Orkide nr. 311 si are un sclipici atat de fin, de frumos si care capata reflexii multicolore la lumina incat aproape ca o putem numi oja holografica.

La final am aplicat noul meu top coat de la Eveline, pe care vi l-am aratat tot aici, pentru a oferi luciu si rezistenta manichiurii mele. Si a rezistat cam 5 zile.

Despre acel top coat v-am spus ca este 3-in-1 UV top coat - nail hardner with UV effect si am observat ca si in lumina puternica (la soare, de ex) are o tenta movulie.

Cam asa arata manichiura mea:











Va place? Ati folosit oje de la aceste branduri? Ce parere aveti despre ele?


Va doresc un weekend superb!











13 comentarii:

  1. Superba manichiura ta.
    E atat de vesela si feminina in acelasi timp.
    Imi place!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nuanta frumoasa! Ai niste unghii foarte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place foarte mult, ata nuanta cat si manichiura in sine :D. de la gabrini am doar doua oje, dar vor mai urma :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca-ti plac :)
    Eu sunt foarte multumita de ojele Gabrini, ieftine si bune :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce roz! Imi inspira ceva dulce-dulce!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, la fel si mie :)
    Imi place ca e o culoare vesela, ma binedispune.

    RăspundețiȘtergere